פוליקום חשפה מספר יכולות חדשות של פלטפורמת פוליקום טריו אשר מאפשרות לחדרי ועידה קטנים ליהנות מיתרונות שעד כה היו שמורים בעיקר לקווי המוצרים היוקרתיים יותר

דן אנגל, פוליקום. תמונה AVM

השיפור הראשון מאפשר לעבוד עם מגוון גדול יותר של מקודדים ובכך לנצל תכונות ייחודיות כמו למשל זיהוי פנים. שיפורים נוספים מאפשרים לעבוד עם מספר מסכים במקביל, להשתמש במיקרופונים תלויים וליהנות מאיכות חיבור טובה יותר דרך ממשק HDMI. 

פלטפורמה נוספת שזוכה לעדכון היא פלטפורמת שיתוף התוכן פאנו המאפשרת לשתף מסמכים שונים ולהצמיד להם הערות ועוד יכולות רבות. מעתה גם יועצים, לקוחות, עמיתים ושותפים אחרים יוכלו לשתף תוכן באמצעות ערוץ גישה לאורחים. הערוץ יפעל על גבי רשת אלחוטית נפרדת במצב "קליטה בלבד". 

בנוסף, פוליקום מהדקת את שיתוף הפעולה עם הפלטפורמה של זום וחדרי הוועידה שלה (Zoom Rooms). באופן זה, החומרה של פוליקום ממשיכה לפעול באמצעות הממשק הטבעי של זום ומספקת צורך הולך וגובר של לקוחות זום, לעשות שימוש בחומרה מקצועית מבלי לוותר על הנוחות והידידותיות של זום. קיימות שלוש חבילות משולבות המתאימות לגדלים שונים של חדרים:

חבילה לחדרי ישיבות קטנים (Huddle Rooms) הכוללת מערכת Trio 8500, מצלמת מיני מסדרת Eagle Eye ומחשב OptiPlex שולחני של דל.

חבילה לחדרים בינוניים הכוללת את מערכת Trio 8500 Plus ומצלמה משופרת מדגם EagleEye IV MPTZ המאפשרת לבצע שיחות ועידה ב-HD.

חבילה לחדרים גדולים הכוללת את המודל החזק ביותר, Trio 8800, עם רמקולים משופרים שנועדו לספק צליל נקי ועשיר יותר בחללים גדולים.

 

החבילות המשודרגות של זום ופוליקום זמינות בארה"ב כבר מחודש יולי, ויגיעו לשאר השווקים העיקריים במזרח התיכון, אירופה ואפריקה (EMEA) בהמשך.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG