קליר וואן (ClearOne) הכריזה כי זכתה לרישום של פטנט חדש המתייחס למערך אלומת מיקרופונים ברוחב פס מוגבל, בידי משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקאי.

הפטנט שמספרו 10,397,697, וכותרתו, כאמור, "מערך אלומת מיקרופונים ברוחב פס מוגבל' (Band-Limited Beamforming Microphone Array), מתאר בין שאר הדברים שיטה לבנייה או לשימוש במערך אלומת מיקרופונים ברוחב פס מוגבל באמצעות אלומת אותות אודיו מוגברים, וזאת במקביל לאותות אודיו נוספים שאינם כלולים בתהליך יצירת האלומה. ההתייחסות אל המיקרופונים היוצרים את האותות הנוספים הללו היא 'מיקרופונים שאינם באלומה'. המצאה זו מרחיבה באופן משמעותי את הגמישות התכנונית מכיוון שהשימוש בטכנולוגיית אלומות קול מוגברות מאפשר בחירה גדולה יותר של אפשרויות החל במערכי אלומות גדולים יותר, יקרים יותר שמציעים ביצועים גבוהים יותר, ועד למערכים קטנים יותר שמציעים ביצועים טובים עבור סביבות עבודה תובעניות פחות בעלות נמוכה יותר.

הפטנט החדש הוא חלק מפורטפוליו הפטנטים רב הערך של קליר וואן שמורכב מכמאה פטנטים ובקשות לפטנטים, המכסים מספר טכנולוגיות חדשות בשטח העיבוד של אותות אודיו ווידאו, הזרמת אודיו ווידאו, וכן טכנולוגיות תקשורת חדשניות. לפי החברה הפטנטים שלה מחזקים ושומרים על מעמדה כמובילת שוק ומוכיחים את היכולת המתמשכת שלה לפתח טכנולוגיות ומוצרים מובילי תעשייה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG