מערכת ה-BMA הקניינית של קליר וואן, עכשיו בהתאמה לחדרים קטנים יותר (תמונה: ClearOne)

 

קליר וואן (ClearOne) הכריזה באופן רשמי על COLLABORATE Versa Pro CT מוצר חדש המיועד למרחבי היוועדות ולחדרי ישיבות קטנים עד בינוניים לצורך שיתוף פעולה טוב יותר. הפתרון החדש הוא מערכת המורכבת מגרסה חדשה של BMA CTH, מערך המיקרופונים מונחי האלומה הקניינית של החברה, ומהמיקסר Huddle DSP.

בנוסף, COLLABORATE Versa Pro CT, מגיעה כברירת מחדל שהיא מותאמת לסגנון העבודה BYOD וכן מציעה התאמה לרוב שירותי שיתוף הפעולה מבוססי הענן שקיימים כיום: COLLABORATE Space של קליר וואן עצמה, Teams של מיקרוסופט (Microsoft) וגם Zoom ואחרים.

מערך המיקרופונים מספק כיסוי מלא לחדר ומציע את אותה תכונה ידועה בה המיקרופונים יודעים להתכוון באופן אוטומטי אל הדוברים, בעוד המיקסר מאפשר חיבור קלט עם AEC, יציאות שונות, אפשרות לחיבור אודיו באמצעות USB, חיבור טלפוני וגם חיבור HDMI. כן כוללת המערכת ארבעה מגברי 10 וואט.

המערכת גם מגיעה מוגדרת מראש עם קבצי פרויקט שמתאימים לרוב תצורות החדרים, אולם ניתן להגדירה באופן מותאם יותר באמצעות התוכנה הקניינית CONSOLE AI שמציעה כעת יכולות ויזואליות משופרות.

"אין כיום מערכת בשוק שיכולה להתחרות ב-COLLABORATE Versa Pro CT בהיבט של מחיר, תכונות, כיסוי ואיכות", אמרה מנכ"לית ויו"ר קליר וואן זי האקימוגלו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG