המסלולים שעושות חברות וכמובן אנשים בתעשיית ה-Pro AV מרתקים אותנו, חלקם מתחילים כאנשי מכירות שהתאהבו בתחום ועוברים למחלקות הטכניות כי גילו אהבה חדשה, חלקם עושים דרך הפוכה. חברות מתחילות בפנייה לשוק מסוים ומתרחבות לשווקים נוספים, גדילה וצמיחה טבעית פרו-אקטיבית המביאות למחוזות חדשים. בדיוק בנקודה הזו אנחנו פוגשים את שלומי אבוקרט מחברת BE2Beat שחזר לאחרונה מרצף תערוכות. איש שיחה מרתק שהדרך שלו ושל החברה מרתקים לא פחות. 

באים מהתוכן 

אבוקרט מוזיקאי, טכנאי סאונד ואף שימש כתקליטן בעברו והמעבר ל-BE2BEAT נשמע טבעי לחלוטין. החברה נוסדה ב-2010 כשהיא ממוקדת בצורך ליצירת מוזיקה לבתי עסק, החלו במועדוני כושר ושיווקו מחשבים עם פלייליסטים מוסיקליים המתאימים לסוג הפעילות, הסלוגן יצירתי לא פחות: היכון, הכן, PLAY ! 

בהמשך התרחבה הפעילות לברים, מסעדות, קניונים והלקוחות ביקשו את אותה יצירתיות גם על גבי התצוגות השונות וב-BE2BEAT לא אכזבו. העשייה נמשכה להפקת תכנים ופיתוח נגן משולב מתקדם במיוחד והלקוחות הגיבו בחיוב. משם השלב ההגיוני היה לספק תכנים וקנבס דיגיטלי, כלומר גם את המדיה וגם את האמצעים הטכנולוגיים להשמיע ולהציג אותם כשסל הפתרונות ב-BE2BEAT ממשיך להתרחב בצורה אורגנית כל הזמן.

ההתפתחות האחרונה נרשמה בשנתיים האחרונות כש-BE2BEAT נתבקשו להיכנס גם לחדרי הישיבות ולספק פתרונות טכנולוגיים המשלבים בקרה מרכזית לצד היכולות שצברו בשנים האחרונות. 

שתי תערוכות וערך טכנולוגי מוסף

רצף תערוכות ISE ו-Infocomm אמנם יצר עומס אולם לדעת אבוקרט הן חיוניות ביותר. מבחינתו זו הזדמנות לפגוש שותפים וקולגות, לראות יצרניות גדולות ומוכרות לצד יצרניות חדשות וקטנות יותר ובעיקר לאתר חדשנות. אבוקרט מספר כי הוא מעדיף אישית לבקר את היצרניות הקטנות שנמצאות בתחילת דרכן, לראות מהם החידושים שלהן ולדמיין היכן תהיינה בעוד שלוש או ארבע שנים – ככל הנראה מציגות בביתן גדול בהרבה. הוא מציין כי הערך הטכנולוגי המוסף מהתערוכות בא לידי ביטוי בשני נושאים עיקריים בהם BE2BEAT נוגעת.

שילוט דיגיטלי שאפשר להרגיש (בלי לגעת)

שני הנושאים שבלטו בעיני אבוקרט בתערוכות היו חיבור IoT עם שילוט דיגיטלי ותחום האודיו, שניהם גם נוגעים לפעילות הליבה של BE2BEAT. נושא IoT ושילוט דיגיטלי מחובר רעיונית וטכנולוגית בהרבה מובנים: חיישנים המחוברים למיצגים שונים מאפשרים למערכת המרכזית "לדעת" מתי צריך להחליף שיר או קטע ווידאו, זיהוי מגדרי או מחוות והצגת תוכן רלוונטי ועולם שלם של אפשרויות ללקוח הקצה.

בנושא האודיו, ממנו החלה BE2BEAT את פעילותה, זיהה אבוקרט במהלך התערוכות מספר חידושים: הפצת כמויות רבות של קבצי אודיו למספר תחנות, עדכונים לטכנולוגית Dante ועוד. בנוסף גם שינויים בתחום ההגברה ובהם מגברי שמע עם הספק נפרד לכל ערוץ המאפשרים שימוש אופטימלי ולא בזבזני בציוד הגברה. כמובן שנושא השליטה שהפך חובה עבור כל יישום הורגש ו-BE2BEAT כבר מחכים להטמיע את הידע החדש בפרויקטים הקרובים.

קשה לפספס אהבה לתחום, ושלומי אבוקרט לא טורח להסתיר את החיבור האישי שלו למה שהוא עושה, עם גישה כזו, המלווה בהמון ידע, אין ספק שגם הביצוע בפועל מביא לתוצאות שיגרמו לכל אחד להרגיש את ה-BEAT.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG