אם נדרשה הוכחה עד כמה המותג Crestron חזק גם כאן בישראל, הרי שהיא סופקה ביום רביעי האחרון (1.03.23) באירוע שותפים ולקוחות שמילאו את משרדי החברה למרות החשש מהפגנות, חסימות צירים ופקקים. 

המופע המרכזי 

מיד אחרי ה"חימום" עלה האורח המרכזי – ניל פלוסטר  (Neil Fluester- Technical Marketing Director, Crestron), שהגיע במיוחד בכדי לפגוש את השותפים והלקוחות של Crestron ישראל. המצגת שלו היתה מעט שונה מהמוכר; לא היו בה בולטים, מוצרים או מק"טים. פלוסטר מספר סיפור תוך שהוא מדגים באופן כזה שא.נשים מרותקים עד כדי רחמנא, שהם לא נוגעים בטלפון. קוסם!

יחד 

הוא נגע במכנה המשותף של אותם אתגרים המטרידים הן את הלקוחות הסופיים, היועצים והאינטגרטורים, מבלי לייצר מבטים של אחריות או אשמה. ההיפך, התגובות היו של הכלה וחשיבה משותפת. במקום לשעמם ולהתיש את האורחים עם הדגם המעודכן של אחד המוצרים מרשימת המשפחות הבלתי נגמרת, העלה פלוסטר קונספטים והעמיק בהם, כדוגמת חווית המשתמש בשיחה היברידית, ההבדלים של אותה חוויה בתוך החדר מול זו של הצד המרוחק ואיך ניתן לשפר אותה עבור שני הצדדים. 

תמונות – אלון ברוקשטיין 

11 שנה של עקביות 

הקהל התחבר ויחד עם הצוות המקומי, החסימות שלבסוף לא היו, הבירה והסושי, היה לא פחות ממושלם אבל אי אפשר בלי התייחסות של רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל: "אני מאמין שישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על הצלחה של חברה לאורך זמן. אני קורא לזה "שלושה + אחד" והם, לא לפי הסדר- איכות המוצר, המחיר שרבים מגזימים בהערכת חשיבותו. המחיר בהחלט חשוב אבל הוא לפחות במקום השלישי. הפרמטר החשוב ביותר לדעתי הוא השירות, על כל המכלולים ונקודות הממשק שלו. מהיום שפתחנו את Crestron ישראל, שזה בדיוק היום (רביעי ה 1.03.23) לפני 11 שנה, שמנו את שיא הפוקוס על נושא השירות במטרה להביא לתעשייה בישראל חוויה ייחודית.

"וה"מספר הנוסף", שהוא פרמטר זמני, הוא נושא הזמינות. Crestron ישראל בחנה את שיטות ההפצה השונות ובחרה להקים גוף הפצה חדשני וייחודי- Imagine, המאפשר לנו שליטה וניהול מיטביים במלאי זמין בהיקף של שבע ספרות למטרת מענה מיידי לאתגרי שרשרת האספקה המקומיים". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG