(תמונה: Christie)

 

כלי היישור האוטומטי Christie Mystique של קריסטיי (Christie) מאפשר התאמה אוטומטית של מערך לייזרים ליצירת מצגות מורכבות וגדולות. מעתה הוא זמין, כך מספרת החברה, גם עבור מקרני הלייזר בסדרת ה-HS שלה המבוססת על טכנולוגיית 1DLP.

בחברה אומרים שהשימוש ב-Mystique יאפשר ללקוחות לבצע יותר פרויקטים המבוססים על ריבוי מקרנים מהסדרה וזאת תודות לחיסכון בזמן שהוא מביא איתו.

באופן טבעי השימוש בכלי היישור האוטומטי מיטבי לפרויקטים של הקרנות מיפוי, במיוחד אם בפרויקט משתלבים משטחים ומסכים בצורות שונות ומגוונות, שלאו דווקא מיושרים באופן טבעי זה לזה. השימוש ב-Mystique, כך טוענים בקריסטיי, חוסך את הצורך ביישור ידני מורכב וסיזיפי ואת הצורך לשמור על כיול המקרנים לאורך העבודה וחיי הפרויקט.

סדרת ה-HS של קריסטיי נחשבת לאחת היוקרתיות בסל המוצרים שלה והיא משתמשת בטכנולוגיית BoldColor כדי לספק תצוגה ברמה גבוהה עם תמונות מציאותיות ככל האפשר, וזאת כאמור בשימוש ב-1DLP בלבד. עם השילוב של Mystique ניתן לחשב באופן אוטומטי את השתלבות ההקרנות האחת לתוך השנייה, לבצע כיול מחדש בלחיצת כפתור תוך קיצור זמן ההחשכה הנדרש לצורך הכיול לכדי דקה בלבד לכל היותר, לשפר את הבהירות הכוללת של התמונה ועוד.

"השילוב של סדרת HS עם Christie Mystique מאפשר לנו להציע ללקוחות טכנולוגיה שהייתה מוגבלת בעבר למקרני 3DLP בלבד. אנחנו מאמינים שהשילוב הזה יאפשר ללקוחות ליישם מערכים מרובי מקרנים, במקומות בהם התקציב היה חסם עד היום" אמר ג'ואל סט-דניס, מנהל מוצר בכיר בחברה.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG