בית המשפט של מחוז צפון אילינוי נעתר לתביעתה של קליר וואן (ClearOne) והוציא צו מניעה זמני נגד שור (Shure) שמונע מהחברה להמשיך לייצר, לשווק ולמכור את Shure MXA910 – מערך המיקרופונים באלומה לשיבוץ בתקרה שהיא מייצרת. מדובר בפרק חדש בסכסוך ארוך הימים בין שתי החברות בו טוענת קליר וואן כי שור הצליחה לשים ידה על הסודות המסחריים שלה בנוגע למערך המיקרופונים הזה ומפרה מאז באופן סיסטמטי את הפטנט האמריקאי 9,813,806 הידוע גם בכינוי 'פטנט גראהם'.

בית המשפט קבע כי המשך המכירות של MXA910 יפגע כנראה בפטנט ולכן יש להשהות את המכירות עד לקבלת ההכרעה הסופית בעניין. הפטנט, בין השאר, מכסה את ההיבט של מערך מיקרופונים באלומה המשובץ כיחידה אחת כאריח תקרה יחיד. קליר וואן השיקה פתרון המבוסס על הפטנט הזה מוקדם יותר השנה, במהלך ISE 2019, והוא מכונה BMA CT.

"שור ככל הנראה תפר את פטנט 806 והיא לא הצליחה להעלות שאלות מהותיות לגבי תוקפו. בנוסף קליר וואן סובלת מפגיעה בלתי ניתנת לתיקון מההפרות של שור, והאיזון בין שני האירועים הללו, כמו גם העניין הציבורי, מטים את הכף לטובת הוצאת צו מניעה כנגד המשך המכירות המפרות של MXA910", נכתב בהחלטת הדין.

בקליר וואן מרוצים מהפסיקה

בקליר וואן כמובן מרוצים מאוד מהכרעת הדין הזמנית שמונעת את המשך הייצור והמכירות של MXA910 בידי שור. "מדובר בפסקה חשובה ורבת ערך עבור קליר וואן והעסקים שלה. היא מאשרת את העוצמה והחוזק של זכויות הקניין הרוחני של קליר וואן, והיא מונעת משור להמשיך ולהפר את הזכויות הללו בדרך למשפט המלא. קליר וואן נשארת מחויבת ליצירת פתרונות חדשניים להתקנת מערכות אודיו לחדרי ישיבות ותאכוף במרץ את הפטנטים שלה", אמרה זי האקימוגלו, מנכ"לית החברה.

בשור הגיבו מאוחר יותר לאתר raVe. "אנחנו מאוכזבים ולא מסכימים להחלטה של בית המשפט, שהיא אינה הקביעה הסופית לעניין זה ואנחנו מתכוונים להגיע ערעור באופן מיידי. אנחנו ממשיכים להאמין כי פטנט 806 אינו חוקי ואיננו מפרים אותו. הפסיקה הזו אינה משפיעה על המוצרים שכבר מותקנים. שור מחויבת להבטיח שמוצרי MXA910 יישארו זמינים ללקוחות שכבר הצטיידו והיא נערכה לשינוי המשך אספקת המוצר בדרך שמכבדת את החלטת בית המשפט", מסרה החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG