למעלה מ-30 לקוחות ואינטגרטורים של 'קרמר אלקטרוניקה, השתתפו בקורס הדרכה ייעודי לשימוש בפתרונות שמציעה פלטפורמת דנטה (Dante) 

תמונות- קרמר

יובל קרמר, מנהל קו מוצרי האודיו בקרמר
Julian Carro, System Solution Account Director, Audinate EMEA

 הקורס, שנערך במשך שלושה ימים במרכז ההדרכה של קרמר באיירפורט סיטי, הובל בידי שני מרצים מומחים של אודינייט (Audinate), המפתחת של Dante, אשר נחשבת הטכנולוגיה המובילה בעולם להזרמת אודיו דיגיטלי על רשתות תקשורת.

Dante מציעה למעשה פתרון מקיף להזרמת אודיו דיגיטלי תוך שימוש ברשתות IT קיימות. יש לה תפקיד חשוב במעבר לשימוש בטכנולוגיות AVoIP אותו מובילה חברת 'קרמר' בעולם.
הפתרון של החברה מאפשר שליטה מלאה באודיו בזמן אמת, עם זמן אחזור מזערי עד אפסי, לצד סנכרון מושלם בין כל רכיבי המערכת.

הקורס הורכב משלושה שלבים שנערכו על פני שלושה ימים ובהם עסקו הנוכחים בכל שדרת השימוש בהקשר של Dante, החל ממושגי יסוד כמבוא להזרמת מדיה על רשתות ושליטה בטכנולוגיות שמציעה הפלטפורמה, דרך תהליכים הנדרשים לצורך הזרמה והתקנה נכונים, ועד מונחים מתקדמים ברשתות ופתרון של בעיות מורכבות. 

Kieran Walsh, Director or Application Engineering, Audinate EMEA

"האודיו עבורנו הוא מנוע צמיחה משמעותי ואסטרטגי. מלבד השקעות גדולות בקווי מוצרים חדשניים וייחודים, החברה שמה לעצמה מטרה להיות גורם מוביל ומחנך בתחום. עם המעבר לטכנולוגיות IP, ועם שיתוף פעולה אסטרטגי עם אודינייט, קרמר משקיעה משאבי הדרכה משמעותיים בתחום לימודי האודיו, ובטכנולוגיות Dante בפרט, כחלק מתוכנית ההדרכה הגלובלית שמציעה אקדמיית קרמר", אמר יובל קרמר, מנהל קו מוצרי האודיו בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG