כחלק מהאסטרטגיה של Kramer Platforms, התחילה חברת Kramer להציע תוספי תוכנה מעניינים על מוצרי החומרה מתוצרתה

נטע למפרט, סמנכ"ל חטיבת ה Collaboration ב Kramer : "הרעיון הוא שלקוח של Kramer שקנה מוצר עם יכולות Platforms, יוכל בהמשך להוסיף יכולות למוצרים אלה. לא מדובר בשדרוגי תוכנה, אלא יכולות חדשות של ממש. 

כחלק מההבנה של שוק ה Collaboration, אותו אנחנו חיים מקרוב, הבנו שכמעט מחצית מהשימוש בחדרים אלה דורש יכולות Video Conferencing. לפיכך, הוספנו למכשירי ה VIA Connect Plus, VIA Campus יכולות שימוש מובנות באפליקציות VC פופולאריות כגון Zoom, Blue Jeans על ה VIA Connect Plus ובנוסף גם יכולות שימוש בSkype (על גווניו השונים) במכשירי ה VIA Campus. אפליקציות אלה דורשות שימוש במצלמה, רמקול ומיקרופון כיווני.
במשך חודשים ארוכים ביצענו בדיקות תאימות עם יצרנים שונים והגענו למסקנה של Logitech יש את מגוון הפתרונות המתאים ביותר לחדרי האדל וישיבות אלה.

מכשיר ה Logitech Meetup נמצא כמכשיר המשלב בין מקרן קול, מיקרופון כיווני ומצלמה איכותית ומתאים לרוב סוגי חדרי הישיבות או Huddle Spaces". 

נטע למפרט, קרמר

נטע למפרט, סמנכ"ל חטיבת ה Collaboration ב Kramer

הן Kramer והן Logitech, ביצעו בדיקות תאימות קפדניות שבסופן החליטו הצדדים על שיתוף הפעולה. למפרט: "אנחנו מאמינים שכשהלקוח יבחר את הציוד לחדרי ההאדל או הישיבות שלו, הוא ישמח לדעת שמוצרי VIA של Kramer ומוצרי Logitech עובדים בצורה מיטבית ולא יחשוש מאי תאימות. 

היתרון ל Kramer הוא כעת אנחנו יכולים להציע שימושים נוספים למכשירי ה VIA השונים, מלבד יכולות הצגה אלחוטית או קווית מאובטחת, ותומכים בצורה מובנית באפליקציות ה Video Conferencing כולל העזרים הנלווים להשלמת חווית השימוש."

Share.

בעלים ויזם של קוקה אינטראקטיב - מיתוג, פתרונות ושיווק באינטרנט.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG