ברקו (Barco) מציגה בתערוכת InfoComm 2019, את התוספות החדשות לפורטפוליו ניהול המסכים שלה, ובמרכז עומד E2 Gen 2 שהוא התקן לשליטה מלאה בתצוגה שמציע עיצוב קשיח ומודולרי וממשק משתמש פשוט שמקל על בחירת ההגדרות השונות של המערכת.

הדגם החדש של מערכת הבקרה והשליטה מציע, לפי החברה, עוצמת עיבוד גדולה פי כמה וזאת בזכות השילוב של 16 כניסות 4K בקצב רענון של 60 הרץ. החברה שילבה במכשיר גם את כרטיסי הממשק מהדור השני שלה שמאפשרים את העברת תכני הווידאו במלואם באמצעות כבל יחיד. כן מספרת ברקו שהיא שיפרה משמעותית את צריכת החשמל של המכשיר ובכך עוזרת להביא אותו לרמת אמינות גבוהה יותר.

E2 Gen 2 מאפשר פלט יחיד בתצוגת רזולוציה מלאה או ארבעה פלטים באבחנת HD אותם ניתן לשדר באופן עצמאי תוך מודעות מלאה זה לזה, כך שניתן לתאם את הפעילות עבור סביבה בה רוצים להשתמש במספר תצוגות בו זמנית. בחברה מוסיפים שניתן לחבר מספר התקני שליטה זה לזה כדי להרחיב את אפשרויות התצוגה, ולעשות זאת בלי שיש צורך בכוח עיבוד חיצוני או לשימוש במטריצת ניתוב.

החברה גם מציגה לראשונה פתרון מבוסס סיבים להפצת תכנים לטווחים ארוכים בדמות כרטיס רשת סיבים שניתן לחבר ליחידת העיבוד בקצה האחד, כשבצד השני ניתן לשלב אותו במקרני זירה לדוגמה. לפי ברקו הכרטיס החדש מבוסס על תקן SMPTE והוא עובד בשיטת Peer-to-Peer כדי לבטל את הצורך בכרטיסי הארכת טווח חיצוניים, וכדי לחסוך כסף וזמן עבודה. כן טוענת החברה שהפתרון שלה ימנע נפילות איכות שיכולות להיגרם בגלל רכיבים 'חלשים' במערכת סיבים חיצונית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG