לאור המציאות שנכפתה על אזרחי כל העולם בעקבות הקורונה, החליטה חברת קרמר אלקטרוניקה להעניק גישה חופשית וללא הגבלת זמן לאקדמיה המקוונת שלה, במטרה לאפשר לקהל להמשיך ללמוד, להתפתח ולהשיג את ההסמכות האיכותיות ביותר. אם מחפשים משהו אפקטיבי באמת, ניתן מהיום להשתתף בקורסים אינטראקטיביים ולהשתמש בסימולטורים דיגיטליים מקוונים. ראיון מיוחד עם אורי ישפה, מנהל ההדרכה הגלובלי של קרמר 

איך נולד הרעיון

ישפה: "משבר הקורונה גרם כידוע לרבים בעולם למצוא עצמם תחת מגבלות תנועה ועבודה. אנחנו בקרמר הבנו כי בתקופה שכזו, יש ללקוחות צורך להישאר מחוברים לנעשה בעולם ולהמשיך ככל יכולתם לעבוד מרחוק או מהבית. מאחר ובאופן טבעי נוצר יותר זמן פנוי מול המסכים (בניגוד לשגרה הכוללת נסיעות רבות לפגישות ולעבודה), בחרנו לסייע הן ללקוחותינו והן לקהל הרחב בשני אופנים: ראשית, פתחנו את האקדמיה המקוונת שלנו (Kramer Academy) לקהל הרחב ללא עלות וללא מגבלת זמן או שימוש.
שנית, אנו מפעילים יוזמה גלובאלית של תוכנית וובינרים מיידית המתעדכנת מדי יום בלוח האירועים האינטראקטיבי שלנו. 

למידה מקצועית היא פעולה שאנו נוטים לדחות ביום-יום שלנו מאחר ותמיד תהיה פגישה חשובה להשתתף בה או להיערך אליה, עומס של מיילים וכדומה. לכן מתן אפשרות לנצל את הזמן הזה ללמידה, עשוייה לסייע למלא את החלל של פגישות שבוטלו וצורת עבודה שונה.

אורי ישפה, מנהל ההדרכה הגלובלי בקרמר אלקטרוניקה (צילום - עצמי)

מהי הטכניקה בה תשתמשו

במצב הנוכחי וובינרים הפכו יותר מתמיד לכלי העיקרי לתקשורת בין אנשים וארגונים לשם המשך עבודה, חוויה של "ביחד" ולמידה משותפת. לאור יתרונות המדיה הזו, והרצון לסייע לניצול הזמן באופן חכם כאמור, התחלנו לקיים החודש וובינרים מקצועיים גם בישראל שנותנים למשתתפים כלים וידע מקצועי עדכני.

לאקדמיה של קרמר יש תוכנית וובינרים שוטפת כבר מספר שנים כמובן, במדינות שונות בעולם בהן זוכה התוכנית לפופולריות גבוהה. בעת שגרה, לקוחותינו בישראל נהנים להגיע לכנסים והדרכות פרונטליות במרכז ההדרכה שלנו באיירפורט סיטי. כעת, אנו רואים כי גם בארץ בשלה השעה למפגשים מקוונים בשל האילוצים, וההיענות הגבוהה מצד המשתתפים ממחישה את חשיבות הפעילות הזו.

מי קהל המטרה?

כל מי שעוסקים בתחום המולטימדיה והתקשורת: אינטגרטורים, יועצים, אנשי מכירות, תמיכה, מנמ"רים וכו'. הוובינרים שלנו מותאמים לקהלים השונים ואנו גם דואגים להדגיש למי הם מיועדים כדי לאפשר לאנשים לבחור את האירועים הרלוונטיים ביותר עבורם. עם זאת, אנחנו מזמינים את כולם להצטרף לכל וובינר שנראה להם מעניין!

יובל קרמר, דירקטור מוצרי האודיו בקרמר אלקטרוניקה, מעביר השבוע וובינר בתחום האודיו בו הוא מציג את מערכת הDSP החדשה של קרמר ופתרונות חדשניים וייחודיים נוספים (צילום - עצמי)

עד כמה להערכתכם חשוב לקהל המטרה להשתתף ומדוע ?

פתיחת האקדמיה שלנו ללא הגבלה תאפשר לכל מי שמגלה עניין בתחום להעשיר את ידיעותיו, להתמחות בטכנולוגיות ומוצרים מובילים בתחום, ולקבל הסמכות המוכרות על ידי ארגון AVIXA  העולמי לשם קבלת נקודות CTS Renewal Units. מדובר בהזדמנות פז לעוסקים בתחום להשלים פערים מקצועיים במספר רמות: נושא ספציפי, קורס שלם, או מסלולי הסמכה ייעודיים לאנשי מכירות ולאנשים טכניים. ההדרכות שלנו תוכננו מתוך תפיסה מעשית ביותר, ולכן התוכן בכל קורס הוא כזה המוגדר כרלוונטי לקהל היעד שלו (יועצים ואנשי מכירות, או אינטגרטורים ואנשים טכניים הנדרשים). בנוסף, הקורסים שלנו ייחודיים בכך שהם כוללים סימולטורים מקוונים לתרגול משימות קנפוג הדרושות למתקינים כגון AV over IP, תכנון מערכות אודיו, ומערכות VIA Secured Wireless Collaboration העומדות בתקני האבטחה העדכניים ביותר לתקשורת אלחוטית.

מי הצוות שמעביר את התכנים ומה מומחיותו ?

הוובינרים יועברו על ידי מומחי התוכן שלנו – מנהלי מוצר, סמנכ"לים של חטיבות טכנולוגיות ועוד. הם מנוסים מאוד בהעברת הדרכות וסדנאות הן בארץ והן בחו"ל בנושאים טכנולוגיים מגוונים, וחלקם אף מבוקשים כמרצי אורח בכנסים שונים מתוקף ידיעותיהם. 

האקדמיה של קרמר אלקטרוניקה, לומדים מכל מקום (צילום - קרמר)

מהם התכנים ומה ילמדו המשתתפים ?

הוובינרים (בעברית) עוסקים במגוון עדכונים וחידושים: אודיו ללא הפסקה, מוצרים חדשים, סוגים שונים של חדרי ישיבות ו-Huddle Spaces, כלים לתכנון פתרונות מולטימדיה כמו הקונפיגורטורים לחדרי ישיבות, מגמות בשוק המולטימדיה העולמי, חידושים מתערוכת 2020 ISE, פתרונות כבילה וחיבורים (Installer Solutions) ייחודיים, ואפילו וובינר שיציג את מגוון הקורסים באקדמיה שלנו. יש לנו כמובן וובינרים גלובאליים נוספים באנגלית אליהם מוזמנים להצטרף.

הקורסים המקוונים (באנגלית) כוללים את תחומי הליבה של עולם ה-Pro AV: החל מיסודות ה-AV (AV Fundamentals), Audio Specialist, AV over IP, & Presentation VIA Secured Wireless Collaboration, Kramer Control ועוד. ניתן לצפות בהם בכל עת.

מתי זה קורה ומה בהמשך ?

זה כבר קורה – אנו מוציאים לפועל מספר וובינרים בשבוע, ובכל שבוע מתפרסמים וובינרים בנושאים מגוונים אליהם מוזמנים/ות להצטרף.

הוובינרים יתקיימו באופן שוטף, וימשיכו לאחר פסח. אנו מאחלים לכולם חזרה מהירה לשגרה, וכמובן שנמשיך בהדרכות בכל דרך שתסייע לאנשים לשמר ולפתח את הידע המקצועי שלהם.

איך נרשמים ?

בקלות – נכנסים לאתר האקדמיה של קרמר, נרשמים במהירות, ומבקשים גישה לאקדמי. 

הבקשה תאושר תוך יום עסקים לרוב, ומאותו רגע תינתן למשתמש/ת גישה ללא הגבלה לכל התכנים וההסמכות שלנו.

בעת הרישום, מומלץ לבקש להצטרף לרשימת התפוצה שלנו כדי לקבל את העדכונים על כל הוובינרים והקורסים המוצעים.

לוובינרים נרשמים במהירות בלוח האירועים האינטראקטיבי שלנו, וניתן לעקוב גם אחר העדכונים שאנו שולחים לגבי כל וובינר חדש.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG