אטלונה (Atlona) המופצת בישראל על ידי חברת אלכסנדר שניידר, העבירה וובינר מקצועי לאינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בנושא וידאו קונפרנס מבוסס תוכנה. 

שגיא אטלונה
שגיא ליכטנברג משמאל (תמונה - AVM)

חברת אטלונה, שלאחרונה מוזגה לפעילות פנדואיט הוותיקה, הציגה למשתתפים גם את אבני הדרך המשמעותיות לאורך שנות פעילותה עם דגש על משפחות הפתרונות העיקריים. שגיא ליכטנברג, מנהל אזורי בחברת באטלונה, סיפר כי החברה נהנית כעת מסינרגיה עם פנדואיט וכמובן מהמערך הלוגיסטי העוצמתי שלה: "השילוב הוא WIN-WIN מה שאפשר את ההפצה של חברה בסדר גודל של אלכסנדר שניידר בישראל" הוא אמר והוסיף: "אטלונה פועלת במגוון ורטיקלים; ממשלה, מוניציפאלי, חינוך, ביטחון, ארגוני, אירוח, ביתי ועוד. פתרונות החברה כוללים שימוש ב USB type C ותמיכה ברזולוציית 4K כסטנדרט. הפורטפוליו שלנו מאפשר ללקוח הקצה להרכיב פתרון מודולרי כ'לגו' בהתאם לצרכיו המקומיים, שגם באיפיונם אנחנו מסייעים." 

"התפיסה ההוליסטית של אטלונה היא Zero UI שהמשמעות שלה היא אפס התעסקות של המשתמש עם תפעול החדר ומתן האפשרות לאוטומציה מלאה. גם לפני עידן הקורונה המאתגר, נוצר ביקוש לחדרי VC מבוססי USB ולאטלונה יש פתרונות ייחודיים שאין לאף יצרנית אחרת. אנחנו תומכים במיתוג והרחקה של אודיו וידאו בצורה מקבילית ושקופה למשתמש שזה אומר שכל משתמש יכול להיכנס לכל חדר ובחיבור כבל אחד למחשב האישי, לעשות שימוש בכל תשתית קיימת".  

אטלונה הבינה שבחדרי ישיבות של ארגונים אשר עושים שימוש במחשב קבוע בחדר הישיבות אשר מריץ את אחת מאפליקציות ה VC כדוגמת זום, וובקס, בלו ג'ינס. טימס ועוד, יש מצלמת USB וספיקר פון. עם חיבור כבל HDMI ו USB, או במחשבים מתקדמים יותר רק כבל USB type C, היא מאפשרת למשתמש הקצה לעשות שימוש בציוד התשתית האיכותי בחדר ובכך לשנות את חווית הוועידה באופן משמעותי. 

ליכטנברג: "מדובר על כל חדר ישיבות שיש בו תשתית. אנחנו מתקינים מערך מיתוג שיושב על HDMI או טייפ סי או דיספליי פורט, בנוסף למיתוג USB, אנחנו ממתגים את רכיבי ה USB הקיימים בחדר כך שכל אחד יכול להשתמש במצלמה ובספיקר-פון שבחדר – לא רק המחשב הקבוע, ולא רק לפטופ אחד. יש ממתג עם כמה כניסות. זה כמובן מתאים לאינטגרטורים אשר יכולים כעת להתקין פתרונות המאפשרים מודולריות מרבית בטח בימים בהם הנציגים הנוכחים בארגון חייבים להתוועד עם קולגות שעובדים מהבית או לקוחות באתרים מרוחקים". 

"ביום שאחרי מה שהיה לא יהיה. העבודה מהבית תשתלב יותר במתודולוגיות העבודה הארגוניות מאחר והחוויה הנוכחית יצרה מיומנויות עבודה שארגונים רבים נמנעו ממנה בעבר. האינטגרטורים אוהבים את הפתרון והוא אומץ גם לאחרונה בחדרי הישיבות של מיקרוסופט העולמית לצד ארגונים רבים נוספים. עם USB type C המשתמש מתחבר, מעביר את המצגת, טוען את המחשב ועושה שימוש במצלמה ובספיקר-פון הקיימים בחדר במקום לנתק כבל מהקונפיגורציה של החדר ולהשאיר את המשתמש הבא בנסיונות לפתרון תקלה במקום להתחיל את הפגישה וכמובן שלא עוד הנחת הלפטופ בקצה השולחן וניהול שיחת וידאו גרועה ומוגבלת. אטלונה היא היחידה שיכולה לתת מערך שלם של פתרונות מהסגמנט הזה, אשר מתאים לכל חדר ישיבות הכולל מיתוג אוטומטי קל להתקנה ולהגדרות (ללא צורך בתכנות) וכמובן פשוט למשתמש הקשה."  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG