לקראת כנס ה-Ignite הקרוב שהוא אחד מאירועי השיא השנתיים של Microsoft, חשפה קרסטרון (Crestron) לראשונה את קו מוצרי ה-Flex החדשים שלה לסביבה העסקית, ומה נאמר… נראה שקרסטרון מסתערת על עולם ה-UC

תמונות - קרסטרון

ה Flex-P100

חברת קרסטרון עשתה את צעדיה הראשונים בעולם ה-UC כבר לפני מספר שנים עם הצגת מערכות ה-RL עבור חדרי Skype for Business (לשעבר – Lync), והרחיבה את הפעילות בתחום עם הצגת מערכות ה-Mercury לפני כשנה וחצי. כעת נראה שקרסטרון מרחיבה אף יותר את חדירתה לתחום, וכן את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם מיקרוסופט בפיתוח ומכירת פתרונות לסביבות ה-Skype for Business וה-Teams של מיקרוסופט.

על פי הידוע לנו, קרסטרון תציג בחודשים הקרובים מוצרים נוספים אשר יאפשרו לראשונה לארגונים להתבסס על פתרונות החברה בכלל החללים בארגון, החל מטלפון שולחני תומך S4B/Teams חדש אשר ייקרא Flex P100, ויתאים למשרדים וחדרי עבודה קטנים, דרך מערכות ה-Mercury אשר יקבלו שדרוג משמעותי, ומערכות Soundbar חדשות עבור חדרי Huddle, ועד שדרוג משמעותי למערכות החדר הגדולות יותר של החברה אשר יקראו Flex C100.

ה Flex-B100

עפ"י קרסטרון, ניהול והגדרת המוצרים החדשים כולם יתבצעו על גבי פלטפורמת ה-XiO Cloud של החברה, אשר כבר זיכתה אותה בפרס חשוב מטעם מייקרוסופט. המערכת ה'עננית' המבוססת על פלטפורמת ה-Azure של מיקרוסופט, מאפשרת הגדרה והתקנה של יחידות הקצה באופן קל ופשוט מרחוק ללא צורך להגיע לשטח, וכן תמיכה בניטור וניתוח שימוש במערכות בצורה מרוכזת לצוותי ה-IT. 

מקרסטרון נמסר: "כפי שהכרזנו בעבר, אנו רואים בעולם ה-UC כאחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים ביותר עבורנו לשנים הקרובות, ובהתאם, משקיעים מאמצי פיתוח ניכרים בתחום זה. אנחנו נרגשים לקראת תחילת ההפצה של קו המוצרים החדש וכבר רואים התעניינות משמעותית מצד קהל לקוחותינו בארץ ובעולם. חלק מן המוצרים החדשים יוצגו לראשונה באירוע הלקוחות שלנו ב-31 באוקטובר."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG