הפלטפורמה הייחודית של קרסטרון, Crestron XiO Cloud, המבוססת על Azure של מיקרוסופט, עוזרת ליצור מהפכה של ממש במתחמי העבודה של היום

קרסטרון זכתה בתואר היוקרתי במסגרת אירוע Microsoft Inspire שנערך בלוס אנג'לס. המערכת הייחודית של קרסטרון מאפשרת שיפור וייעול דרמטי של ניהול והגדרת התקנים שונים בסביבה הארגונית, ובהם מערכות UC מתקדמות, מערכות wireless Presentation, מסכי זימונים ומערכות נוספות, ומקצרת בכ-90% את זמן ההתקנה של מערכות אלו בארגונים גדולים.

במסגרת האירוע, מיקרוסופט קיבלה 2,600 מועמדויות משותפים ב 115 מדינות המשתמשות בפלטפורמה שלה, אשר הציגו מצוינות בחדשנות והטמעה של פתרונות. צוות השופטים בקטגוריית האינטרנט של הדברים הורכב ממובילים טכנולוגיים ומהפלטפורמות הפופולאריות של מיקרוסופט כגון Azure ו'חלונות'. 

על פי גבריאלה שוסטר, סגנית הנשיא לשיתופי פעולה במיקרוסופט, החברה גאה להכיר בקרסטרון כזוכה בתואר שותף השנה של מיקרוסופט בקטגורית האינטרנט של הדברים.

לשלוט במערכת בלחיצת כפתור

פתרונות האוטומציה והשליטה של קרסטרון מאפשרים לצוות המחשוב של הארגון לנהל את ההתקנים השונים בלחיצת כפתור בזכות אינטגרציה של מערכות ה-AV,, שילוט דיגיטלי, זימון חדרים, תאורה, מערכות לניהול מבנה (BMS), מיזוג אוויר ואבטחה.

על פי סגן הנשיא לתקשורת מאוחדת בקרסטרון, טד קולטון, אחד המכשולים עבור ארגונים שרוצים לבצע את הטרנספורמציה הדיגיטאלית הוא העלויות הגבוהות והמורכבות של התקנת האמצעים החכמים. המערכת של קרסטרון מספקת פתרון שלם לכך ועוזרת בהטמעה, מעקב, ניהול ופיתוח של אמצעים התומכים באינטרנט של הדברים באופן כמעט בלתי מורגש. קרסטרון גאה להכרה מצד מיקרוסופט ביכולת שלה לפתח טכנולוגיות המשנות את חוקי המשחק ועוזרות להניע את הטרנספורמציה הדיגיטלית בחברות מרשימת הפורצ'ן 500 ברחבי העולם.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG