בנובמבר 2020 נערך הסכם בין שתי יצרניות יפניות ענקיות להן פעילות ענפה בתחום התצוגות (מקרנים ומסכים) : NEC ו- SHRAP. ההסכם עתיד להשפיע בצורה רחבה ביותר על השתיים, על השותפים המפיצים אותן בעולם ועל קהל הלקוחות שלהן.

מביתו שבאיטליה, התראיין פבלו ג'וליאנו מנהל אזורי ב-NEC ל-TIGI שהן ראשי תיבות של טורקיה, ישראל, יוון ואיטליה, וסיפר לנו על טכנולוגיות, שותפות ארוכות שנים והתכניות לעתיד.

תמונה ראשית – אתר NEC

חיבורים שנעשים מתוך עוצמה

SHARP רכשה 66 אחוזים מהפעילות של NEC בתחום המסכים בחודש נובמבר 2020, בבעלות NEC נותרו 34 אחוזים ויחד הן נקראות Sharp-NEC Displays והחברות מתמקדות בכל הקשור לתצוגות, החל ממקרני לייזר, מסכי LCD בכל הגדלים כולל מסכי מגע וכלה במסכי LED. פבלו הרחיב על משמעות השותפות והתועלות ההדדיות בחיבור בין השתיים שיסייע להן בהיבט הטכנולוגי והמסחרי.

יורים ממוקד טכנולוגית

כששאלתי את פבלו על ההכנות שעשתה SHARP-NEC ל-2021, זכיתי לתשובה מעמיקה מפבלו: החל ממסכי קולבורציה מתקדמים עם מעבדים חדשים, שיתוף פעולה עם אינטל שיבוא לידי ביטוי באותם תחומים, דרך הטמעת פתרונות תוכנתיים במסכים לשם שילוט דיגיטליים עם מוצר ענן מתקדם לניהולם, מסכי LED ענקיים המיועדים לשדות התעופה ויישומים נוספים ועוד הרבה. זה נשמע רציני יותר בראיון, אבל אם נאלץ לסכם במשפט אחד: SHARP-NEC התכוננו ל-2021 בצורה מרשימה ביותר.

אסטרטגיה של שותפות

כשנשאל לגבי 'יניר מערכות' והקשר בן 30 השנים, סיפר פבלו כי בעוד 30 שנים נשמעים לא מעט, מדובר בחיבור שהחל ונבנה לאורך השנים ועודנו עומד במבחן הזמן. בנוסף ידע לספר כי אלו הקשרים אליהם מכוונת SHARP-NEC עולמית והם מעידים על למידה הדדית מתמשכת והשקעה המוכיחה את עצמה. 

עושים הרבה, מדברים מעט

עוד לפני החיבור עם SHARP, NEC הייתה יצרנית חדשנית, לראיה – מסך ה-Infinity משנת 2017 שהיה בין מסכי הקולבורציה הראשונים שיצאו לשוק, או הטמעת Raspberry Pi במסכים ועוד, התפישה המסורתית של NEC בהקשר לרעש היא דיסוננס ביחס לחדשנות והאמינות שהיא יודעת לייצר, אולם גם זה הולך להשתנות וגם כאן, אולי כחלק מתהליך החיבור עם SHARP, אולי זו הקורונה – אבל NEC החלה בתקשור היכולות שלה לקהל הלקוחות בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים: עושים הרבה ועכשיו גם שומעים הרבה יותר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG