את חוסר הידע שלה בתחום המולטימדיה מחשיבה רויטל אגמי, שמונתה לאחרונה למנהלת מכירות בחברת AVB, כיתרון גדול. היא מגיעה עם רזומה ארוך מתחום הנדל"ן ומגישה לעולם המולטימדיה רוח חדשה לגמרי

לאחר קילומטראז' עשיר בענף מכירות נוקשה וקשוח במיוחד, מונתה רויטל אגמי לתפקיד מנהלת מכירות בחברת AVB טכנולוגיות.

ברזומה של אגמי מעל לשמונה שנות ניסיון בניהול ובשיווק פרויקטים נדל"ניים. את תחילת דרכה בענף עשתה בעסק המשפחתי של אביה ושל אחיה ז"ל – 'רותם ברקן'. משם המשיכה ללימודי אדריכלות פנים בסטודיו המוכר 'ברזין שוהם'.

במקביל השתלבה בענף הנדל"ן בתפקידי ניהול שיווק אסטרטגי בחברות מובילות והתמחתה בתחומים נוספים, כמו נכסי יוקרה, קבוצות רכישה, שיווק פרויקטים עבור יזמים שנמצאים בתחילת הדרך ופרויקטים של תמ"א 38.

"היום לאחר לא מעט דפיקות בדלת וחלוקת חומר שיווקי, בדיקת עסקאות ושיווק נכסים יש ברשותי את הידע לחבר ולהוציא אל הפועל עסקאות בהיקפים גדולים, מגוונים ומורכבים". 

אגמי הייתה מעורבת בשיווק פרויקט ARC בפריים לוקיישן בתל אביב, שיווק פרויקט בשכונת מונטפיורי המתפתחת, שיווק פרויקט 'על הים' בנתניה עבור חברת א.מ פפושדו, ניהול עסקאות ומשא ומתן עבור חברת נאור אחזקות, קנדה ישראל, אלה השקעות בע"מ, יורוקום נדל"ן, ניהול פרויקט תמ"א 38 ברמת גן ועוד. וגם לא מעט שיתופי פעולה בין יזמים, קבלנים, אדריכלים ומפקחים.

על התפקיד החדש ב AVB

"למעשה, נכנסתי לתפקיד מכירות שבו המקצוענות שלי באה לידי ביטוי. האתגר האמיתי שלשמו הגעתי הוא לייצר חיבורים וקשרים עסקיים מעולם הנדל"ן, שמשפיעים על התחום שלנו. החיסרון הפך ליתרון הבולט שלי. דווקא משום שאין לי ידע טכני בתחום האודיו וידאו, נקודת המבט שלי היא אחרת. אני מסתכלת על החברה בצורה קצת שונה. 

בזמן הקצר שאני נמצאת בחברה הבנתי שאחד הנכסים היקרים מכל הם הקשרים העסקיים. היכולת של AVB להתחבר לחברות גדולות כבר בתחילת הדרך מצטרפת ליכולת שלי לייצר את הקשרים האלה, ואת זה אני מביאה לחברה בזכות שנים רבות של עבודת רגליים וחיבור לחברות גדולות. 

נוסף לכך גם הידע הטכנולוגי הרב של AVB עם וותק של מעל 25 שנה בתחום האודיו-וידאו, ומתקבלת כאן נוסחה מנצחת לחברה שיכולה לחלוש על פרויקטים מהמובילים בתחום המולטימדיה".  

תובנות על עולם המולטימדיה

"דבר ראשון מדובר בעולם סופר-מעניין שיש בו אפשרות לייצר נכס נדל"ני אמיתי. הכוונה שהיום אם חברה מבקשת להקים חדר ישיבות בינוני עד גדול, שעיקר הצורך שלו הוא שיחות ועידה עם חו"ל וניהול העסק גם בשלט רחוק, הטכנולוגיה מאפשרת את זה. חברה יכולה כיום ליצור לעצמה נכס אמיתי, ולחסוך בצורה משמעותית במשאבים של כוח אדם ובעלויות נוספות. דבר נוסף שהבחנתי בו הוא שבעולם המולטימדיה יש גם לא מעט צדדים אפורים. כלומר יש מיעוט חברות בתחום הפיקוח והייעוץ לעומת ריבוי חברות אינטגרציה מתחרות, שמציעות פתרונות שונים. הבעיה היא שבאופן כזה נוצרים פערי מחיר גדולים, ולא תמיד הלקוח יודע להעריך את המשמעות של ההבדלים האלה.

חברת AVB טכנולוגיות מיצבה את עצמה כחברת טכנולוגיות מובילה ולכן היא זוכה בפרסים בין-לאומיים, ואף התקבלה כחברה יחידה בארגון האינטגרטורים הגדול בעולם PSNI Global Alliance. זאת הסיבה שאנחנו מחויבים למצוינות ולא נתפשר על איכות.

בסופו של דבר אם יש לחברה את הקשרים הנכונים היא תהיה בקדמת הבמה, ואם לא היא תהיה שחקן משנית, וזאת הסיבה שעומדת מאחורי הצטרפות שלי לחברה".

 

מטרות ויעדים אישיים

"המטרה העיקרית שלי היא להגיע ללקוחות כבר בתחילת הדרך, ורצוי כבר בשלב שבו הן מחפשות את הנכס ומקסימום במעמד החתימה על הסכם השכירות. בשלב הזה יש לנו יתרון יחסי ויכולת לאפיין בצורה הטובה ביותר את הצרכים של הלקוח. 

מעבר לזה בימים אלה אני כבר פועלת במספר מישורים מקבילים במטרה להמשיך לחזק את AVB כשחקן משמעותי בשוק המולטימדיה. בעניין זה אוכל לשתף רק לאחר שאשלים את המהלך המתוכנן שיהיה משמעותי לחברה. בינתיים בזמן הקצר שאני כאן אני לומדת להכיר את השחקנים בזירת המולטימדיה, ויש לא מעט כאלה".

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG