אביקסה (Avixa) מציגה פתרון חדש לבעלי חנויות אשר מאפשר להם לנצל את החלל הקיים בצורה טובה יותר וליצור חוויה אודיו-ויזואלית מרשימה. החזון של החברה הוא שבעתיד כל אימת שניכנס לחנות, נוכל לראות מבחר של מוצרים בהתאמה אישית על גבי המסכים האינטראקטיביים בחנות

תמונה ותמונה ראשית - CreativeLabs

לדוגמה, בחנויות אופנה נוכל לבחור את הבגדים שאנחנו רוצים למדוד והם יהיו מוכנים בעבורנו ליד תאי המדידה. באותם תאי מדידה נוכל לבקש מדידות נוספות באמצעות מראות חכמות וגם המלצות מדויקות יותר באמצעות חיבור להיסטוריית הקניות שלנו השמורה על גבי הטלפון הסלולרי.

כל זה אכן נשמע עתידני, אך רשת חנויות האופנה של רבקה מינקוף כבר עושה שימוש בטכנולוגיה הזו, והמכירות שילשו את עצמן במשך שנה וחצי בלבד ממועד הטמעת המערכת. לא רק זאת, אלא שהקונים אשר עשו שימוש במראות החכמות הוציאו כ-60% יותר אף על פי שבילו בתאי המדידה עצמם פחות זמן.

סיפור הצלחה נוסף הוא זה של רשת חנויות האלקטרוניקה Xfinity Studios  המשתייכת לתאגיד המדיה קומקסט. רשת החנויות משתמשת במסכי ענק ופינות ישיבה מפנקות המציעות משחקים אינטראקטייבים על מנת למשוך את הקונים פנימה ולהשאיר אותם בחנות למשך זמן ארוך יותר.

360 מעלות של חוויית קניה

אם בעבר דיברנו על חוויה קניות ב-360 מעלות, היום ניתן להשיג זאת פשוטו כמשמעו באמצעות התקנות מסכים חכמים לא רק בתוך החנות, אלא גם על גבי התקרה באופן שניתן יהיה לראות אותם גם מבחוץ ולמשוך את הקונים הפוטנציאלים פנימה. שימוש בקונספט דומה נעשה ברצועה המפורסמת של לאס וגאס (The Strip), שם הועמדו שתי אבני פינה רומיות אשר נשאו על גבן מסכי תצוגה ענקיים ופיתו את העוברים ושבים להיכנס למתחם הקניות הצמוד.

מגזין פורבס מסכם כי בעתיד חוויות האופליין והאונליין ישתלבו זו בזו ולמרות התחושה שכיום קניות מחוץ למסך הן פאסה, מסתבר שעדיין ישנם סגמנטים רבים בהם גם בני דור המילניום ואפילו בני נוער שמשתייכים לדור ה-Z מעדיפים להרגיש את הסחורה באופן ממשי ולראות אותה בעיניים. למעשה, הטכנולוגיה שמשכה אותם אל הקניות המקוונות, היא זו שכעת תוציא אותם החוצה באמצעות חווית קניות שלא יוכלו למצוא בבית או על גבי מסך הסמארטפון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG