מיתוג AV קל גם ללא מקצוענים. המטריצה XS-42H של רולנד (תמונה: Roland)

 

רולנד (Roland) הכריזה כי אחד האלמנטים שהיא תדגיש בדוכן שלה בתערוכת ISE 2019 יהיה מתג האודיו/וידאו החדש שלה, XS-42H Matrix Switcher. התקן המיתוג הזה מיועד לפי החברה לשימוש במרחבי היוועדות ובחדרי ישיבות קטנים כדי לאפשר למשתמשים למתג בקלות תצוגות של עד ארבעה מחשבים ו/או טאבלטים עם אפשרות להציג את התצוגות הנכנסות אל מסך אחד או שניים.

מקורות המידע מתחברים ל-XS-42H Matrix Switcher באמצעות מחברי HDMI כשהמטריצה עצמה מבצעת מיטוב אוטומטי, גם בעת התחברות של גורם נוסף באמצע התצוגה, וכן יודעת לנתב באופן אוטומטי את קבצי האודיו המתאימים לתצוגה. המערכת יכולה להישלט באמצעות מחשב רשת מרחוק בשימוש בממשק מבוסס דפדפן, וגם באמצעות אפליקציה לטלפון חכם או טאבלט. יחד עם הכפתורים בחזית ניתן לבחור באחד מתוך עשרה תרחישים שונים, שכולם ניתנים להגדרה בידי המשתמש.

XS-42H Matrix Switcher  הוא גם התקן שמאפשר להימנע ממצב בו מוצג לפתע מסך שחור בעת התנתקות של אחד מגורמי התצוגה, כשבמקום זאת אפשר להגדיר שבמצב כזה תוחזר תצוגה מסוימת, כולל מתכנים ששמורים בכונן USB נייד, וזה כולל לדוגמה את לוגו החברה, את מספר החדר, הודעה שקשורה באופן מוגדר לפגישה וכדומה. לחלופין ניתן להציג שומר מסך של מכשיר מחובר.

כמו כן, במקום להסתמך על הרמקולים המשובצים בהתקן התצוגה הסופי, ההתקן החדש של רולנד מאפשר, באמצעות יציאות RCA, לחבר מערכת רמקולים חיצונים או בר שמע בכדי לשפר את איכות השמע במהלך הפגישה.

כאמור, רולנד מכוונת את XS-42H Matrix Switcher לשימוש קל ופשוט בפגישות קטנות, גם עבור אנשים ללא ידע רב בתחום ה-AV. לפרטים מלאים, לחצו כאן.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG