עד 4 מחשבים לתצוגה אחת, כולל תצוגה בו זמנית. פתרון ה-KVM של לינדי (תמונה: Lindy)

 

לינדי (Lindy) תגיע ל-ISE 2019 עם מתג KVM מקצועי חדש המאפשר להציג על מסך אחד עד ארבעה תצוגות 4K בו זמנית, אם לבד או בו זמנית, וכולל שליטה בתצורת התצוגה הפעילה, ובחירה קלה של המבוא המועדף במקרה בו רוצים להציג על המסך תצוגה אחת בלבד.

בחברה מכוונים את מתג ה-KVM החדש למתחמים בהם יש צורך לקחת בחשבון שטח קטן יחסית המיועד לתצוגה, עם מטרה לשפר את הפרודוקטיביות של המשתמשים, ותוך הבטחה שהמידע הנדרש יהיה זמין כל הזמן – וכאמור גם בארגונים בהם המשאבים אינם גדולים, לא בשטח ולא בכוח אדם, ואין מקום למערכות בקרה מורכבות.

כמוזכר לעיל, המתג החדש מאפשר חיבור של עד ארבעה מחשבי PC באמצעות HDMI, כשהמתג מאפשר מעבר חלק בין ארבעת מקורות התצוגה עם התאמת איכות תצוגה עד רזולוציה של 3840×1260 פיקסלים בקצב רענון של 60 הרץ ובדגימת 4:4:4 ב-8 ביט. המתג תומך בחיבור באמצעות HDMI 2.0 וכן מציע תמיכה ב-HDCP 1.4, עם בקרות בחירה קלות ונוחות בחלק הקדמי של ההתקן או באמצעות שלט אינפרה-אדום המשתמש בחיישן המובנה בתצוגה עצמה.

חיבורי ה-HDMI וה-USB מאחור, וכן חיבור לקונסולת שליטה (תמונה: Lindy)

 

ניתן להמשיך ולעבוד עם המחשבים המחוברים באמצעות חיבור מקלדת ועכבר למחברי ה-USB הרלוונטיים, ובתצוגה בה על המסך נראים כל ארבעה המחשבים, העכבר יכול לעבור מחלון לחלון באופן חופשי בלי שיש צורך לבחור קודם כל את המקור. המתג של לינדי תומך גם בחיבורי שמע מגוונים, כולל DTS, מספר ערוצי Dolby Digital וכן Dolby TrueHD, בין השאר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG