הפתעת ענק בשוק הועידות- היום (יום רביעי, ה 28.3.2018) הודיעה יצרנית האזניות וציוד הקצה לטלפוניה, Plantronics, על רכישת חברת Polycom בסכום של 2 מיליארד דולר

חברת Polycom, יצרנית ותיקה בשוק הוועידות אשר בארסנל שלה פתרונות החל מעמדות עגינה חכמות ועד למערכות חדר משוכללות, נרכשה על ידי קבוצת השקעות בשם Siris בשנת 2016 לפי ערך של 1.7 מיליארד דולר ושלושה חודשים לפני כן על ידי Mitel Networks. בישראל התמקדה Polycom במכירות ובעולם דאגה לתאימות מקסימלית של מערכות הקצה למגוון פלטפורמות כדוגמת Skype for Business ו-Zoom.

עסקת הרכישה נחלקת לשלוש – סכום מזומן בכ- 948 מיליון דולר, מניות Plantronics בהיקף 358 מיליון דולר ו-690 מיליון דולר בחוב. פרנק בייקר (Frank Baker), מקים ושותף בחברת ההשקעות Siris וכן השותף הבכיר דניאל מולוני (Daniel Moloney) יצטרפו לדירקטוריון Plantronics. 

העסקה אושרה פה אחד על ידי הדירקטוריון של שתי החברות והיא תיסגר עד סוף רבעון השלישי השנה.

הערכתי היא כי עסקה זו יכולה להניב הזדמנויות נהדרות לשתי החברות; Polycom תוכל להציע אזניות לוועידות מבוססות מחשב, מוצר שלא היה כלול עד כה בסל הפתרונות שלה, ואילו Plantronics תציג קו מוצרים מלא לוועידות, החל ממערכות חדר ועד לאזניות מתוצרתה. מדובר ברכישה מפתיעה שכן הגיוני יותר היה לצפות מחברה כמו מיקרוסופט, איתה משתפת Polycom פעולה באופן משמעותי בשנים האחרונות, שתמצא עניין ברכישתה של Polycom ובכך לייצר סל מוצרים מנצח, החל מפלטפורמת ועידות ועד למערכות קצה שונות. 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG