"האחריות הטובה ביותר – עכשיו טובה עד יותר" – החברה, שמחזיקה כבר תקופה במערך תמיכה ושירות ייחודיים בכיסוי גלובלי ועם נוכחות משמעותית ביותר בישראל, השיקה לאחרונה שינויי בתנאי האחריות למוצרי החברה – ולמעשה מדובר בשדרוג משמעותי. במה מדובר? שוחחנו עם שי ולץ, הסמנכ"ל הטכני של Crestron ישראל.

מ-Crestron אנחנו רגילים לראות יזמות וחדשנות, עם מוצרים ופתרונות חדשים על כל המגרש. הפעם, החברה יזמה והשיקה מודל תמיכה ואחריות ייחודי ומשודרג, שמאפשר ללקוחותיה שימוש במוצרים באופן רציף גם במקרים של מוצרים תקולים. "חברת Crestron כמדיניות אינה נחה על זרי הדפנה ומחפשת תמיד דרכים לשדרג ולשפר את השירות והתמיכה הניתנים על ידינו", נכתב בעלון שפורסם מטעם החברה, וולץ מוסיף: "זה למעשה נדבך נוסף של שדרוג משמעותי מבחינת החברה ללקוחותינו בעולם וכולל גם בישראל. מקדמים ומשנים את השירות כמדיניות בינלאומית אבל מביאים את הסטנדרטים לארץ – הן בצוות התמיכה והן בממד השירות לאחר מכן במקרה של תקלה".

אז מה השינוי, בעצם?

ולץ: "במסגרת תכולת האחריות הקודמת, כל מי שהיה במסגרת של האחריות שלאחר השנה הראשונה, היה זכאי לשלוח ציוד לתיקון. זה היה גוזל זמן ועלויות שינוע ומשאיר את הלקוח ללא ציוד באתר", למעשה, כפי שמציין ולץ- עד השדרוג הנוכחי, מוצרים תקולים היו מתוקנים בחברה (בדרך כלל בחו"ל) ומוחזרים ללקוח, "תהליך שיכל לקחת כחודשיים שלושה", ולץ מוסיף. "עכשיו השתנתה המדיניות – כל מוצר שמגלים בו תקלה חומרתית והוא במסגרת האחריות שלא ניתנת לתיקון במסגרת שלנו, לאחר בדיקות של הצוות הטכני בישראל, אנחנו מבצעים Replacement Advanced. מקבלים מוצר חדש ללא כל חיוב נוסף, וזאת באופן מיידי – תהליך של כמה ימים לעומת זמן ארוך יותר בעבר.

בשורה התחתונה Crestron לא מתקנת מוצרים תקולים, אלא שולחת אותם לגריטה כמדיניות ומספקת ללקוח מוצר חדש באופן מיידי עם אישור התקלה. למעשה, שירות ה-Advanced Replacement ניתן כסטנדרט לכל לקוח במסגרת תקופת האחריות. 

מערך האחריות של החברה בשנים האחרונות פועל תחת מערכת על: “True Blue Support”, שכבר זכתה לאורך השנים בהכרה עולמית ובפרסים רבים בתעשייה. שדרוג האחריות המדובר הינו ייחודי –החברה מתחייבת במסגרת האחריות על החלפה מיידית של כל מוצר תקול במוצר חלופי מהמלאי הקיים בארץ או בהטסה מהירה מחו"ל. 

שי ולץ, Crestron (תמונה - Crestron)

ואיך זה יתבצע?

שדרוג האחריות, כפי שצוין, מאפשר עבודה רציפה וימנע הפרעות עבודה רציפות עבור משתמשי מוצרי החברה – כשהתהליך הוא פשוט למדי, כפי שצוין בעלון מטעם החברה: "כשלב מקדים, יבוצע תהליך הבדיקה מול צוות Crestron ישראל, שישלול את האופציה להחזיר את המוצר לתקינות באמצעות תהליכי עדכון כמקובל – לאחר מכן יסופק המוצר החלופי, ואילו המוצר התקול יוחזר לחברה לגריטה."

אחריות מורחבת שכזו מעידה הפוקוס של Crestron בתחום שירות הלקוחות אולם לא רק. שדרוג האחריות מעיד גם על אמון של היצרנית עצמה במוצרים היוצאים מרצפת הייצור שלה. החבילה כולה מאפשרת ללקוחות החברה להרגיש בטוחים בצורה מלאה עם בחירתם ב-Crestron, ולץ מסכם: "אנחנו כחברה מכירים ומבינים את אמינות המוצרים שלנו, ולכן החלטנו על המהלך העולמי מול הלקוחות. אמנם למהלך יש מחיר כלכלי לא קטן אולם קיבלנו את ההחלטה מאחר ואיכות המוצרים של Crestron מאפשרת לנו להיות רגועים שכמות ההחלפות תהיה מועטה ותשרה ביטחון רב בקרב לקוחות הקצה שלנו, ערך עיקרי עבורנו." 

שירות משודרג זה תקף לכל תקלה במערכות וציוד AV שנגרמות במהלך שימוש נכון ותקין, אינו כולל נזקי שבר או שימוש בלתי ראוי.משפחת מוצרי ה-Flex, אינה כלולה במסגרת שירות אחריות מורחב זה.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG