לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.תכנית ה Elevate החדשה מפגישה את השותפים העסקיים של נוטניקס עם האקו-סיסטם תחת תכנית אחת, המספקת שיפור שירותים והשקעות, אשר מאפשרים לשותפים להרחיב את העסקים בעזרת פתרונות מולטי-קלאוד ופתרונות היברידיים 

רמי קורן (צילום - ניב קנטור)

נוטניקס, המובילה במחשוב היברידי וריבוי עננים (Multicloud), הכריזה על השקת תכנית גלובלית לשותפים עסקיים – תכנית Elevate המגדירה מחדש את החיבור לשותפיה. Elevate מרכזת את האקו-סיסטם של השותפים תחת תכנית משולבת אחת המספקת לשותפים פשטות, רווחיות ומפת דרכים מואצת מרובת פתרונות ועננים. התכנית מיועדת לשותפים עסקיים, מפיצים, ספקי שירות / גופי אינטגרציה, חברות תקשורת וספקיות שירותי ענן ושותפות ה OEM של החברה. 

תוכנית ה Elevate מפשטת את החיבור והמעורבות של השותפים באמצעות סט כלים עקבי, משאבים ייעודיים ופלטפורמות שיווק המסופקות בפורטל השותפים החדש של נוטניקס – מה שמקל על השותפים להתוות את דרכם להצלחה. שיפורים נוספים כוללים את Performance+ Deal Registration Program  אשר נועדה להגדיל את פוטנציאל התמריצים וההגנה על הזדמנויות. 

"החזון שלנו עסק תמיד בפשטות, החל מהחידושים הטכנולוגים שלנו ועד לדרך בה אנו עושים עסקים. תוכנית הElevate תעביר את החזון הזה הלאה לכל האקו-סיסטם של השותפים ותאפשר להם למנף את השינויים, החל בתחום במעבר לתשלום מבוסס מנוי, ריבוי מוצרים ואספקת IT מרובת עננים ללקוחותיהם," אמר רמי קורן, מנהל ארגון השותפים בנוטניקס. "תוכנית השותפים החדשה שלנו – Elevate מעמיקה משמעותית את המחויבות שלנו לכל סוגי השותפים ברחבי העולם ובישראל, והשיפורים שאנו מציגים היום הם רק ההתחלה לעדכונים רבים נוספים ומרתקים במטרה לשיתוף פעולה בצורה יעילה יותר."

"תוכנית ה- Elevate שונה מתוכניות השותפים המסורתיות בכך שהיא נותנת דגש ייחודי על יכולות השותפים, הבנת הערך והתמיכה בפורטפוליו של נוטניקס, ולא על הכנסות ממכירות. התוכנית החדשה מייצגת גידול משמעותי בהשקעה של נוטניקס ותספק יתרונות כגון פשטות, הגנה על השותפים העסקיים, תמיכה אישית בשותפים העסקיים, רווחים טובים יותר והישענות על ניסיון וידע של נוטניקס והשותפים".  

לדברי קורן, " תוכנית ה Elevate מייצרת מנגנונים חדשים המסייעים באספקת שירותי רווח גדולים יותר, והנחות משמעותיות להבאת עסקים חדשים ומודל הנחה חדש המתגמל את שותפי Elevate Cloud Champion על מכירתם בכל הפורטפוליו של נוטניקס וכל זה כמובן יתגלגל בסופו של דבר ישירות ללקוחות הן ברמת הכיסוי שוק האיכותי והכמותי שלנו והן ברמה הפיננסית שכבר עכשיו מאוד אטרקטיבית ".

פורטל השותפים של נוטניקס יספק גישה רבה יותר למידע ותובנות ברחבי האקו-סיסטם של השותפים באמצעות חומרי שיווק ממותגים בהתאמה אישית, כלי הדרכה ותובנות מותאמות אישית המאפשרות קבלת החלטות יעילה יותר מבוססת נתונים.

 

אודות Nutanix Solutions

Nutanix Solutions היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן. החברה היתה החלוצה בתחום ה- Hyper Converged Infrastructure (HCI) ומובילה כיום תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד. ל-Nutanix Solutions כ- 6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.6 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG