אוניברסיטת Western Reserve שבקליבלנד, ארצות הברית, נחשבת לאחת מן המובילות בתחומי ההשכלה הגבוהה, וידועה בעיקר ביכולת להעביר תוכן לימודי בצורה מושכת ומעניינת, כאשר המורים והתלמידים כאחד, לוקחים חלק ביצירה וההעברה של התכנים הרלוונטיים. כבר לפני התפרצות הוירוס, Crestron תמכה במטרות האוניברסיטה. ההתאמות לאתגרים החדשים לא איחרו לבוא.

תמונה - Crestron

באוניברסיטה המדוברת הייתה היכרות מוקדמת עם Crestron, בעקבות פרויקט שבוצע לפני זמן לא רב שכלל שדרוג כיתות הלימוד באמצעות מערכות ה-AV והשליטה של Crestron במטרה לשפר את חווית הסטודנטים והמרצים בפקולטות השונות. 

עם התפרצות הוירוס, הבינו הצוותים המשותפים ב-Crestron ובאוניברסיטה כי יש צורך דחוף בהרחבת יכולות הלמידה מרחוק על מנת להמשיך ולאפשר את קיום הלימודים גם בתקופה זו, ואף לאחריה – כאשר תתאפשר נוכחות פיזית חלקית בכיתות- 'למידה היברידית'.

במחשבה לעומק, האתגרים אינם מסתכמים בהתאמות ללמידה מרחוק או לשינוי / שדרוג המערכות הקיימות, אלא ממשיכים בצורך לייצר סביבת למידה נוחה בתנאים החדשים- מגע מינימלי מבלי לפגוע ביכולת לאפשר העברת תוכן בצורה מעניינת, איכותית ופתוחה. 

 

המטרה- יצירת סביבות למידה היברידיות, "ללא מגע", המשלבות למידה מרחוק – אונליין, עם נוכחות פיזית חלקית– בכיתה, ובו בזמן לספק לכל חדר ברחבי הקמפוס יכולות שליטה, שיח והעברת תוכן בצורה מיטבית. 

תמונה - Crestron

שילוב טכנולוגיות לכדי פתרון

"בטיחות ובריאות הסטודנטים והצוות יישארו תמיד בעדיפות עליונה עבורנו. תודות לפעילות של Crestron הצלחנו לעבור ליישום למידה מרחוק באופן חלק ופשוט לשביעות רצון כלל המשתמשים", אמרה סו וורקמן, סגנית הנשיא וה CIO של האוניברסיטה.

איך עשו זאת? על ידי שילוב מספר טכנולוגיות קיימות, ניסיון ומומחיות כדי לפתור את האתגר:

מערכות ה-AirMedia לתצוגה אלחוטית מאובטחת, הותקנו ברחבי הקמפוס על מנת להגביר את יכולות העבודה במרחבים שאינם מיועדים לכך מראש – כמו לובי או מרחבים משותפים, ובכך להפוך אותם לחדרי פגישות לכל דבר. נפתרה בכך בעיה כפולה, הצורך ביותר חללים בגלל מגבלות המרחק וכן פתרון תצוגה ללא מגע.

פתרונות מיתוג מתקדמים מאפשרים תמיכה בשיטות לימוד מתקדמות, הכוללות הצגה מקומית של תוכן בעבודה בקבוצות קטנות מחד ושיתוף תכנים בין הקבוצות השונות מאידך.

מסכי המגע של Crestron מאפשרים תפעול פשוט ואינטואיטיבי בממשק אחיד בכל מקום בקמפוס.

לסיכום,  שילוב הטכנולוגיות הקיימות ויכולות החברה הובילו לפתרון מהיר, יעיל ואיכותי מצד Crestron אשר מגיבה ביצירתיות לאתגרי העולם החדש בפיתוח פתרונות ומוצרים חדשים ושדרוג קיימים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG