שילוט דיגיטלי, באופן טבעי, משמש להעברת מידע לקהל גדול בדרך כלל, ולא משנה אם מדובר בפרסומות או במידע ציבורי. בחברת טייטרופ מערכות מדיה (Tightrope Media Systems) מיניאפוליס בירת מינסוטה שבארצות הברית, החליטו להפגין את יכולת תוכנת עריכת התוכן והסנכרון שלה, המיועדת לתחום השילוט הדיגיטלי, על ידי יצירת מערך שילוט מתוחכם ויוצא דופן בו המסכים נוטים באלכסון זה לצד זה. למרות הצורה המיוחדת, המערכת מסונכרנת היטב והתכנים עוברים באופן חלק בין המסכים, כולל תכנים שמוצגים באופן פעיל על פני המסכים וכן תכני אנימציה שעוברים ממסך למסך באופן חלק בלי טעויות ובלי לפגוע בתצוגה הכוללת.

בשיתוף פעולה עם NEC שסיפקה את המסכים ועם חברת מיילסטון (Milestone AV), גם היא ממיניאפוליס, שהיא חברה המייצרת מקבעים עבור מסכי AV ובה התקינה טייטרופ את המערכת, התוצאה היא יותר מקיר וידאו, ובין הקרנת מידע כזה או אחר היא משמשת כמוצג אומנתי לכל דבר. היא גם משמשת את החברה להוכיח שהיא יכולה להציג תכנים ברזולוציה גבוהה בכל צורה ובכל גודל.

טייטרופ השתמשה בתוכנת ניהול התוכן שלה עצמה – Carousel Digital Signage – בשילוב עם תוכנה בשם BrightSign Media Players שדואגת להצגת התוכן בפועל ולסנכרון הנדרש.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG