אפשר כבר להתחיל להתכונן, לפחות נפשית. תערוכת ISE, כנס ה-AV Pro הגדול של אירופה, עוברת דירה. ב-2019 וב-2020 היא תערך עדיין באמסטרדם, אבל ב-2021, ואחרי 16 שנים באמסטרדם, היא עוברת לבירת הכנסים ברצלונה. הכנס, שייערך בין 2-5 בפברואר 2021, יתמקם בגראן ויאה, אחד מאולמות הכנסים הגדולים יותר בקומפלקס האירועים והכנסים הענק פירה דה ברצלונה.

ההחלטה נפלה, כך מסבירים בעלות הבית של הכנס AVIXA ו-CEDIA, בעקבות קצב הגידול של הכנס. הכנס רושם מזה מספר שנים קצב גידול של כ-10% לשנה במספר המציגים והמבקרים כאחד, וזאת במקביל לתחזית של צמיחת השוק בכ-5% לשנה עד 2021. מכיוון שכך, ולאחר עבודת מחקר שבוצעה במשך כשנה, הבינו מנהלי האירוע שהאכסניה המסורתית באתר הכנסים RAI שבאמסטרדם לא תספיק כדי לאכלס את כל המגיעים לכנס.

"RAI ואמסטרדם סיפקו מיקום פנטסטי לכנס. הם היו שותפים נהדרים שתרמו להצלחת האירוע. אבל, הדרישה מצד המציגים, והמשך הגידול במספר המבקרים, הראו לנו ששטח התצוגה המוגבל יכול לסכן ולהציב בלמים להמשך ההתפחות של הכנס. למרות כל המאמצים שלנו, מדובר בבעיה שלא מצאנו שניתן לפתור אותה אם נישאר ב-RAI באמסטרדם", אמר מייק בלקמן, מנהל תפעולי של ISE שציין שב-ISE 2018 היו כ-81 אלף מבקרים כאשר עבור למעלה מרבע מהם זהו הביקור הראשון בתערוכה. המבקרים עברו בין דוכניהם של כ-1,300 מציגים שתפסו שטח נטו של כ-53,000 מטר-מרובע על פני 15 אולמות תצוגה.

גראן ויאה מציע 8 אולמות בשטח תצוגה כולל הגדול כמעט פי ארבעה מזה שמוצע ב-RAI ומסתכם בכ-200,000 מטר מרובע. הוא ממוקם קרוב לשדה התעופה בברצלונה, וגם נגיש מאוד מבחינת תחבורה ציבורית.

"המחשבה שהובילה אותנו להחלטה הזו הונעה מהתשוקה שלנו לשרת ולספק ערך לחברים, המבקרים והמציגים ב-ISE. אנחנו יכולים להשיג את היעדים שלנו טוב יותר באתר שיכול להתפתח יחד איתנו ולהמשיך לשקף את השוק בו אנחנו פועלים. אני שמח שיכולנו להגיע להחלטה הזו כבר עכשיו כדי להבטיח שהמעבר יהיה חלק", אמר דייויד לבוסקס, מנכ"ל AVIXA.

"לא רק שהאתר החדש הוא בית נפלא וחדשני לתצוגה שלנו, הוא גם ממוקם בברצלונה שהיא אחת הערים הכי תוססות ומרתקות באירופה. זו הבחירה המושלמת עבור תערוכה ותעשייה בצמיחה אשר מעודדת יצירתיות ומסחר", הוסיפה טאבת'ה אוקונור, הנשיאה הגלובלית ומנכ"לית CEDIA.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG