חמש שנים של המשך צמיחה נאה בכל שנה ושנה (תמונה: Unsplah)

 

שוק ה-Pro AV עומד לצמוח, בממוצע, בכ-11% לשנה בין השנים 2018-2022. כך עולה משתי תחזיות שוק ששוחררו כמעט במקביל, האחת של חברת מחקרי השוק טכנאוויו (Technavio) והשנייה של ריסרץ' אנד מרקט (Research And Market), שתחזית הצמיחה שלה נמוכה רק במעט ועומדת על 10.89% לאותה תקופה.

שני הדיווחים מסכימים כי אחד המנועים הגדולים ביותר לצמיחה הגבוהה יחסית של השוק בחמש השנים הקרובות יהיה השילוט הדיגיטלי. מדובר בכלים חשובים לעסקים וארגונים להצגת תכנים שמטרתם לשכנע את קהל היעד שלהם לבצע עסקה, וזו הסיבה שהשימוש בשילוט הדיגיטלי הולך וגובר עם הזמן, ותעשיית הקמעונאות היא באופן טבעי זו שמשתמשת בהם יותר מאחרות – והיכן שיש שילוט דיגיטלי, יש גם מערכות Pro AV, מעבר לתצוגות עצמן.

התחזיות מסמנות עוד כמה מגמות שצריך לשים אליהן לב. אחת מהן היא השילוב של טכנולוגיות חדשות ואפילו צרכניות, בפתרונות השונים כדוגמת תכני מציאות מדומה, רחפנים ועוד. מגמה שנייה היא שהיצרניות הגדולות, הממוסדות, מכשירות מקצוענים בתחום לשימוש בציוד שלהם, וזו מגמה שלדעת טכנאוויו רק תלך ותתגבר במהלך חמש השנים הקרובות. בישראל אנחנו מכירים זאת היטב מפעילות דומה של קרמר.

לפי ריסרץ' אנד מרקט אחד המשתנים שיכול לפגוע בצמיחה של השוק הן העלויות הגבוהות והקושי לכמת את ההחזר על ההשקעה. "היצרניות בשוק ה-Pro AV מציעות את המוצרים שלהן במחירים גבוהים, ולכן הם משתמשים בעיקר יישומים ארגוניים", נכתב בדו"ח.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG