השם Synergy SKY כנראה אינו מוכר לרובכם וחבל מכיוון שהחברה המיוחדת הזו מספקת שירות חשוב מאוד שיותר מדי משתמשים אפילו אינם מודעים אליו. יוצאי TANDBERG לשעבר, יצרנית מובילה בתחום הווידאו קונפרנס, שהפך מזמן לחלק מ-UC, החלו לפני כ 14 שנים בפרויקט של איחוד ממשקים למשתמשי ה-UC שמטרתו אחת: לאפשר חוויה אחת פשוטה וקלה למשתמשים כדי שיוכלו לתקשר טוב יותר בתוך הארגון ומחוצה לו. 

בראיון מיוחד סיפרה לי קרוליין סורטון (Caroline Sorton), מנהלת מכירות אזורית למזה"ת ואפריקה, על מה שאפשר להגדיר לגמרי כ'דבק דיגיטלי ל-UC'.

 

מי אתם Synergy SKY ?

חברת סינרג'י סקיי הוקמה לפני 14 שנים כאמור, על ידי יוצאי TANDBERG במטרה לפשט את חיבור המשתמשים לוועידות. כיום לחברה נציגויות ב 12 מדינות והיא ממשיכה להתפתח כשמשימתה מורכבת מכפי שהייתה בתחילת הדרך.

 

ממשק אחד לחבר את כולם

סורטון: "עם השנים כמות המתחרים בשוק גדלה ואיתה כמות הממשקים השונים. מסתבר שבשטח חברות עובדות עם יותר מפתרון אחד ל-UC, לדוגמא חברות רבות עובדות עם מיקרוסופט טימס וגם עם זום, או מיקרוסופט טימס ווובקס, ויש כאלו שמשלבות אף יותר משתיים. 

"האתגר שנוצר הוא "תפירת ממשק אחיד לזימונים", אחרת המשתמשים הולכים לאיבוד היות וכל חברה מוציאה זימון שונה כאשר הממשק האחיד לרוב יהיה מספר טלפון ואולי קישור ל-Microsoft Teams. באמצעות הפתרון מבית -Synergy SKY, המשתמשים מקבלים זימון אחיד ונוח שמכיל את כל פרטי החיבור ללא תלות בפתרון ממנו התחברו. זה אומר שמשתמש ZOOM יוכל לדבר עם משתמש Teams כאשר כל אחד יקיים את השיחה מהאפליקציה שלו ללא חיוג מיוחד- לחיצה אחת ואתם בשיחה".

 

ארגז הכלים לכל ארגון

בנוסף לממשק זימון אחיד ובמטרה לייצר חוויה אחידה, Synergy SKY מספקת גם ממשק CVI, המוכר למשתמשי Microsoft Teams והוא למעשה ממשק חיבור בין פרוטוקול תקשורת SIP לבין זה של Teams. לרוב, ממשקים אלו יהיו בענן אולם סינרג'י מאפשרת לארגונים להקים ולנהל את המימוש גם באתר (On Premise), כל ארגון עם השיקולים והאילוצים שלו. 

כמובן שיש אפשרות לממש את הפתרון בענן, גמישות היא שם המשחק. לאחרונה, אומרת סורטון, הושק שירות המאפשר לכל מערכת המתקשרת ב-SIP לחייג ל-Teams, ובנוסף קיים ממשק לזימון שיחות Ad-Hoc מתוך מסך המגע של Cisco – מול Teams, למעשה מתוך מערכת חדר של Cisco תוכלו לזמן שיחת Teams בלי להפעיל את המחשב.

 

רואים וחושבים על הכל

על התועלת באיחוד הממשקים, העלתה סורטון נקודה חשובה: מאחר וכל המידע על הפגישות עובר דרך הממשק של Synergy, הם יכולים לספק תובנות על יעילות השימוש מתוך מערכת ניהול אחת מרכזית. לדוגמא- באיזו פלטפורמה נעשה שימוש רב יותר, אילו פונקציות הן הפופולאריות ביותר (ואילו פחות), האם צ'אטים (Persistent Chat) או פגישות פנים אל פנים, אילו חדרים זומנו לצורך ועידות אבל לא היו בשימוש בסוף, מי זימן ועוד ועוד נתונים שיכולים לספק תובנות ולאפשר את העמקת היישום ויעילותו. סורטון ציינה כי המוצר אינו מפסיק להתפתח ולקבל תכונות ופונקציות חדשות שנועדו לתת את הכלים המתאימים לצורות היישום השונות.

 

העתיד נראה מעולה

Synergy SKY מזמינה את כל מי שרוצה ללמוד ולהתנסות בפתרונות שלה באמצעות יצירת קשר באתר. תוכלו לתאם הדגמה ולחוש איך אפשר להפוך את שגרת הפעילות הארגונית לקלה בהרבה בעיקר במציאות ההיברידית בה יש יותר מאפשרות אחת. מפתיע (או שלא) לגלות אילו פתרונות עמוקים קיימים עבור קהלי מטרה שקיימים גם בישראל, גם אם לא רבים בשלב הזה. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG