"Crestron בוחרת להתחבר לשטח ולשפר את שביעות רצון הלקוחות, בין היתר באמצעות צמצום אחוז התקלות הנובעות מבעיות תשתית (כ 83%), וזאת על ידי הדרכות, שיפור שוטף של מיומנויות השותפים והאינטגרטורים, ובניית מתודולוגיות עבודה חדשניות", אמר רונן ברוקשטיין, מנכ"ל קרסטרון ישראל, עם פתיחת האירוע המקצועי שהתקיים באתר החברה בכפר סבא.

רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל

"מניתוח נתוני קריאות השירות בעולם, עולה כי למעלה מ 23% מהקריאות נובעות מבעיות בתשתיות" (חיווטים, חיבורים, הגדרות רשת וכדומה), בוסיף ברוקשטיין. 

ערכי האיכות והשירות הם החוליה הדומיננטית ביותר בתהליך המכירה שלנו

דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב Crestron ישראל

דקל שרמן, סמנכ"ל המכירות ב Crestron, שיתף את האורחים בפוקוס של החברה: "ערכי האיכות והשירות הם הכלים החזקים של המותג Crestron בעולם" אמר. שרמן, בעל ניסיון רב בחברות טכנולוגיות מובילות, הוסיף כי "Crestron רוצה לעשות שימוש בתהליכי העבודה המתקדמים ביותר ולהגיש את הכלים הטובים ביותר גם בהיבט הביצוע לצד התמיכה המלאה בשלבי המכירה. המדידה בתעשיית ה AV עוברת ל'דליברי' ולשביעות רצון הלקוחות, וכחברה אמריקאית Crestron רוצה להוביל גם בפרמטר הזה. חיבור בין הידע והניסיון שלנו כיצרנית מובילה בעולם עם הידע והניסיון של השותפים והאינטגרטורים המקצועיים ביותר בישראל, מהווה מכפיל כוח משמעותי מול האתגרים של השוק המשתנה."

שרמן סקר את משפחות המוצרים המובילות של החברה לצד ההכרזות הצפויות בקרוב, אשר יחד נותנים מענה למגמת מורכבות הפרויקטים המתבצעים בשוק וסיכם עם דוגמאות לשיתופי הפעולה המובילים של Crestron בעולם, כדוגמת מיקרוסופט Teams או ZOOM בתחום ה UC. 

שי ולץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב Crestron ישראל

ולץ סקר את היתרונות במתודולוגיית עבודה מאורגנת בין אינטגרטור, יועץ ויצרנית, מול הצרכים המדויקים והמגוונים של לקוחות הקצה כשברקע השחקנים החדשים במגרש- אנשי ה IT.  

"השוק משתנה, הלקוח מבין יותר ושואל שאלות ועלינו לתת מענה מעולה. זו הסיבה ש Crestron משקיעה בלימוד והדרכות פנימיות לצוותי העבודה שלה וחיצוניות לאינטגרטורים הרבים." סיכם ולץ.

עם תוצאות אי אפשר להתווכח - הזינוק במימוש תהליכי שירות ותמיכה ממוחשבים ב Crestron ישראל לאורך השנים

120 קורסים בחמש השנים האחרונות בישראל

שי ולץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות ב Crestron ישראל, סיפר על הדרך הארוכה שעשתה מחלקת התמיכה הטכנית של החברה: "החזון האמיץ של מחלקת התמיכה אשר הוקמה על ידי עומר ברוקשטיין בשנת 2012, מתממש במלוא העוצמה בשנים האחרונות. המחלקה הפכה לדומיננטית בפעילות החברה, ולמעשה משלימה את הפתרון שלנו עבור השותפים העסקיים, האינטגרטורים ולקוחות הקצה. תהליכי התמיכה של Crestron מאפשרים ניהול מערכות יחסים בין השטח לבין החברה ותוצאות הטמעתם הן ממשקי עבודה מקצועיים המהווים יתרון עצום בשוק. כחברה אמריקאית, מיישמת Crestron תהליכי עבודה ממוחשבים מקצה לקצה גם בתחומי השירות, אולם יחד עם זאת גמישה מספיק לאפשר התאמה למתודולוגיות עבודה שונות."   

רוצים להיות בטוחים שהתשתית תקינה? מפסיקים לנחש עם הפתרון של MSolutions

אלירן תורן, מנכ"ל MSolutions

אלירן תורן, מנכ"ל חברת MSolutions, המציעה פתרונות בדיקה במהלך ההתקנה, סיפר לאורחים על יכולות מוצרי החברה וה ROI הגבוה שלהם. קהל המתקינים בישראל מסתפק בווידוא ש'יש תמונה' (תמונה מוצגת על גבי המקרן או המסך בתום ההתקנה), אולם הנחת הכבילה בשטח לקויה פעמים רבות, ולקוח הקצה חווה תקלות תשתית חוזרות ונשנות. 

הפתרון של MSolutions מאפשר לאשר 'עורקים' תקינים (כבילה שהונחה כראוי) בבדיקה של שניות. בארצות הברית אימצו את הפתרון ו Crestron היתה הראשונה שזיהתה את עוצמתו הרבה שבאה לידי ביטוי בהורדה משמעותית של קריאות השירות. 

תורן הציג את יכולות הפתרון הרבות אשר כוללות הפקת לוגים ודוחות, תמיכה ב HDBaseT, ב-HDMI בקרוב גם ב IP. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG