פרסום מדויק מניב תוצאות טובות יותר באופן משמעותי, ולכן שתי החברות מציעות ביחד שלטים ש'יודעים' לזהות פנים כדי להציע פרסומות מותאמות

הפרסום בשלטים הללו של ANQ ישתנה בהתאם למי שעומד מולם (תמונה: AV Magazine)

 

שלטי פרסום דיגיטליים בחנות המציגים תוכן פרסומי שונה בהתאם לאדם שעומד מולם? זה מה ש-ANQ התחילה להציע לאחרונה בזכות שיתוף פעולה שלה עם אומרון (Omron Electronic Components Europe). השתיים יצרו יחדיו פלטפורמת שילוט דיגיטלי דינמית המבוססת על טכנולוגיית זיהוי הפנים של אומרון.

מערכת השילוט משתמשת ברכיב תוכנה שאומרון מכנה Human Vision Component שיכול לזהות, אפילו במדויק – לדוגמה, על ידי שמירת תצלום בכרטיס חבר, את מי שעומד מולו כדי להציע חוויה מעודכנת ומדויקת יותר, ומצד שני גם עוזרת לבעלי החנויות לשפר את הביצועים ואת מדדי המכירות שלהם, מכיוון שהם מציעים פרסומות שהסיכוי שלהן להוביל למכירה גבוה יותר.

מאחורי הקלעים מפעילה ANQ מודול אנליטיקה כדי לספק את התובנות הנדרשות, המבוססות על איסוף מידע מהלקוחות באופן אנונימי. נתונים ותובנות אלו נגישים באמצעות פורטל רשת.

"השילוט הדיגיטלי עובר תהליך של התבגרות והתפתחות ולכן יש צורך רב יותר ביישום אסטרטגי. הקמעונאים כבר בקיאים בנתונים של הרגלי צריכת הלקוחות והם מחפשים כעת דרך בה השילוט הדיגיטלי יכול להוסיף תובנות, במונחים של חוויית לקוח אשר יביאו להמשך פיתוח הקשר עם הלקוחות. השילוט הדיגיטלי הדינמי שלנו מציע ללקוחות תוכן מותאם יותר ובאמצעות אנליטיקת וידאו, הקמעונאים יכולים לצייר תמונה מדויקת יותר של מה שמצליח בחנות", אמר לי גיבסון, מננהלי ANQ, בנושא.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG