אחד היתרונות של חברת Poly שהיא תוצאה של מכפיל הכוח פוליקום ופלנטרוניקס, הוא הימצאותה בעולם הIT מזה עשורים רבים. בעוד שעולמות ה AV וה IT עוברות חיבור משמעותי בשנים האחרונות, Poly 'מדברת' למנהל ה IT כבר שנים רבות באינסוף חדשנות ופריצות דרך ששינו את מתודולוגיות העבודה של ארגונים בכל העולם. לאחרונה השיקה החברה את משפחת ה X- פתרון All In One שנותן פייט רציני במחיר וכולל את הטכנולוגיה המעולה של שתי החברות המאוחדות. ראיון מיוחד עם דן אנגל, מנהל המכירות האזורי של Poly

בסרטון - שתי דקות התקנה ראשונית

"אנחנו לא עושים טרנספורמציה ל IT. אנחנו IT. כיצרנית, Poly התבוננה במשך עשורים איך המשתמש מנהל את שיחות הוועידה שלו והיתה שותפה לפריצות הדרך המשמעותיות ביותר בתעשייה. למדנו את ההרגלים והצרכים של המשתמשים המקצועיים ביותר, ותכננו איך יהיה למשתמש קל יותר להתחבר ולשתף תוכן. כל אלה באו לידי ביטוי בפתרונות שונים כמו הטריו, הגרופ, הHDX ועוד רבים וטובים", אומר לנו דן אנגל, מנהל המכירות האזורי של Poly ומוסיף: "עם הזמן, החלו יצרניות נוספות להתחקות אחרי החדשנות שלנו והשיקו פתרונות דומים. גם שוק ה'עננים' המתפתח הביא לשינוי משמעותי בתפיסת פיתוח הפתרונות והיום כולם מכירים את Zoom, Webex, מיקרוסופט Teams, וכמובן האפליקציות הייעודיות Bluejeans, Pexip ועוד. כולן אומרות היום – אנחנו ננגיש לך בתור משתמש את ההצטרפות הקלה והפשוטה ביותר לכל ועידה.

התהליך הזה עשה ל Poly רק טוב. היצרניות השונות גילו את היכולות האמיתיות שאנחנו מביאים לחדרי הוועידה באמצעות הניסיון, הטכנולוגיה ובעיקר תפיסת הפתרון החדשנית, והבינו שהדרך לעדכן את היישומים המגושמים והמורכבים שלהן עוד ארוכה. שיתופי הפעולה העוצמתיים היו רק עניין של זמן ו Poly שכנעה את Zoom שכדאי לה לאפשר למשתמשים הרבים של הפתרון שלה, לעשות שימוש Native על גבי המוצרים של Poly. אותו דבר קרה גם עם Teams של מיקרוסופט. הרעיון הוא שכל אחת תביא את מה שהיא הכי טובה בו. המשתמש יעשה שימוש ב UI של Zoom או Teams בדיוק כפי שהוא מורגל וייהנה מיכולות האודיו (מיקרופונים ורמקולים) וכמובן טכנולוגיית הצילום הטובה ביותר של Poly. מצב של Win-Win אמיתי."

 

בסרטון - היכולות המדהימות של ה X50

שיתופי פעולה בשיטת השכבות

"השכבה הראשונה שהונחה כתשתית היא שכבת החומרה כמובן. ה X30, X50 וה Group 7500 (שהוא Codec integration עליו ניתן להרכיב באופן מודולרי כל פתרון אפשרי) נהנים כולם מיכולות ה DSP וה Processing המשובחים של Poly, מיקרופונים רגישים ביותר ואופטיקה מעולה. 

על שכבת החומרה הוספנו את ה -Poly-OS. מערכת ההפעלה שלנו, המסוגלת להוציא את המקסימום מהחומרה.  השכבה השלישית היא שכבת האפליקציות. כתבנו את האפליקציה של Poly בה המשתמש יכול לעשות שימוש כמשתמש Poly, ובהמשך, יחד עם Zoom כתבנו את האפליקציה שלהם ועם מיקרוסופט Teams קודדנו אפליקציה שלישית. כך למעשה השגנו מצב שבו למשתמש יש את כל האפשרויות ב UI האותנטי של כל אחת מהן ובמכשיר אחד המצויד בחומרה חזקה הכוללת כניסת HDMI, תמיכה בשני מסכים (למעט ה X30), תמיכה ב wireless presentation כמו , air-play, וה  miracast ועוד רכיבי חומרה משובחים."

כל היצרניות שניסו אי פעם לייצר פתרונות וידאו קונפרנס לחדרי הישיבות המבוססים על PC - נכשלו

באמצעות הפתרון של Poly, משתמשי Zoom עושים שימוש בחדר הישיבות ללא PC. אנגל טוען בתוקף שמחשב אישי בהגדרתו אינו יכול להיות חלק מפתרון VC מקצועי. כל מה שנדרש זה חומרה מעולה, מערכת הפעלה, אפליקציה חווייתית ובקר שמאפשר תפעול וניהול נוח. "המשתמש לא יודע שאין PC, איש ה IT מאושר שאין לו PC וכולם מרוצים", אומר אנגל ומוסיף : "כל היצרניות שניסו אי פעם לייצר פתרונות וידאו קונפרנס לחדרי הישיבות המבוססים על PC – נכשלו." 

בסרטון - יכולות מעקב המצלמה

פתרון היברידי המאפשר מודולריות בניצול החומרה

שיתופי הפעולה התנהלו ברזולוציות גבוהות במיוחד כאשר Poly מאפשרת לכל אחת מהשותפות ליישם אפליקציה שעושה שימוש מודולרי בחומרה ע"פ הצרכים והאינטרסים העסקיים שלהן. כך למשל בחרה Zoom לעשות שימוש כמעט מלא ביכולות החומרה ובין היתר ביכולות ממשק מסך המגע (TV), כניסת תוכן ב- HDMI, ותמיכה בשני מסכים בעוד כשהמשתמש יעשה שימוש באותו מכשיר All In One באפליקציה של Teams החומרה שתנוצל היא שימוש במסך אחד ומערך מעקב הקול של המצלמה, הניצול המקסימלי של החומרה מתקיים כמובן ביישום האפליקציה של Poly עצמה. 

אנגל: "עדכוני תוכנה הם יתרון עצום בעבודה בענן מכיוון שהיישומים מתעדכנים בדחיפה והלקוחות נהנים מפיצ'רים חדשים באופן שוטף. 

שכבות של ניסיון. דן אנגל, Poly (צילום - AVM)

פייט אמיתי במחיר

אנגל משתף אותנו שהחברה קיבלה החלטה אסטרטגית לרדת ממחירי מחירון גבוהים עליהם מתחילים משאים ומתנים אינסופיים, עם סבבי אישורים מורכבים. היצרנית מעוניינת לתת מחיר מנצח כבר בציטוט המחיר הראשוני. פתרון ה X30 נמכר ללקוח במחיר נמוך מ 3,000 דולר כולל שנת אחריות ושירות. ה X50 יעלה 4.3 כולל שנת האחריות והשירות. אנגל: "בהתחשב בכך שהפתרון מגיע עם בקר איכותי, עיצוב חדשני, הכולל רכיבי חומרה ותוכנה הטובים ביותר, וללא צורך ב PC, אנחנו בוודאות זולים לפחות ב 1,000 דולר מול כל פתרון בהשוואה של תפוחים מול תפוחים. היועצים המבקרים כאן, הן מעולם ה IT והן מעולם ה AV, אומרים לנו שהמשפחה הזו אטרקטיבית מאוד מול התחרות. 

ניסינו להבין קצת לגבי המשמעות של התקנת המוצרים אבל אין כזו. ההתקנה של ה X30 וה X50 יכולה להתבצע בקלילות על ידי איש ה IT ובדקות. ואם זה לא מספיק אז משתמשי משפחת ה X יהנו משימוש חבילת הבסיס של ה Poly lens (יהיה לינק לכתבה) חינם ובתוספת זניחה יוכלו לרכוש service pack של שירות החלפת המוצר ברמת שירות  NBD (יום העסקים הבא) לכל החיים. (עד היום ש-Poly תכריז שהפתרון הוא End of Service – לפחות 8 שנים). 

בישראל מלאי זמין של ה-X30 ושל ה- Studio.

נשמע (ונראה) מעולה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG