שמואל משעלי YOUCC TECHNOLOGIES
שמואל משעלי מנכ"ל YouCC טכנולוגיות

במסגרת המדור "האנשים שמאחורי המותג" ערך צוות AVMaster מבית אנשים ומחשבים ראיון עם שמואל משעלי, מנכ"ל חברת YouCC Technologies. שמואל, יליד 1957, אב לשלושה, מתגורר ברמת השרון, הוא מומחה לתחום תקשורת אחודה לארגוני אנטרפרייז ומחזיק בתואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני בניהול מערכות מידע.

כיצד התחלת את דרכך המקצועית ?
את דרכי בענף התחלתי לפני כשלושים שנה בבנק לאומי כחלק מצוות ההקמה של פרויקט מחשוב הסניפים הראשוני של הבנק, שם ראיתי ויישמתי תפיסה אשר מבינה כיצד טכנולוגיה שמוקמת ומבוססת בצורה נכונה, יכולה לסייע ולהוות מרכיב משמעותי בהתפתחות העסקית של הארגון. משם המשכתי למגוון תפקידים ביצועיים וניהוליים תוך כדי פיתוח והכנסת מערכות חדשניות יוצרות ערך כגון מערך האינטרנט, עמדות מידע ושירותים ועוד.
בתפקידי האחרון בבנק ניהלתי את מחלקת הפרויקטים הטכנולוגיים בה יושמו מרבית הפרויקטים החדשניים של הבנק.

בשנת 2007 המשכתי את דרכי בחברת מיקרוסופט בה ניהלתי את תחום הפתרונות העסקיים במגזר הפיננסים והבריאות. בתפקיד זה קישרתי בין הפורטפוליו של מיקרוסופט העולמית לצרכים המגוונים של הארגונים המקומיים, דבר אשר יצר צורך בפיתוח והתאמת פתרונות עסקיים חדשניים Best Practice.

לוגו חברת YOUCC טכנולוגיותבשנת 2011 הקמתי את חברת YouCC טכנולוגיות במטרה ליישם את הידע, הפרספקטיבה והניסיון שצברתי בשוק המקומי והגלובלי וניסיוני כלקוח וכיועץ אסטרטגי בחברת מיקרוסופט בקרב לקוחות החברה. כיום החברה נחשבת כמובילה בתחום ה UC והענן והשילוב ביניהם אשר מאפשר לארגונים לשלב פתרונות חדשניים תוך פרק זמן קצר.

מהו הלך הרוח של YouCC?
אנחנו חושבים איך עושים עסקים באמצעות טכנולוגיה ויודעים לשלב את האינטגרציה בתהליכים העסקיים של הארגון, כלומר אם גוף כלשהו למשל קופת חולים, מקים פרויקט ייעוץ אינטראקטיבי ללקוח הסופי, אנחנו יודעים איך לשלב את עולמות ה UC בתוך התהליך העסקי.

מה המוטו של YouCC?
המוטו של החברה הוא – לאפשר תקשורת יעילה ורציפה בין הארגון ללקוחותיו במגוון אמצעי קומוניקציה: וידאו, קול, צ'אט וטלפוניה

 

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG