תובל גדליה IVS

תובל גדליה, GM בחברת IVS Video Solutions המתמחה בהטמעה ואינטגרציה של יכולות AV בסטנדרטים של ברודקאסט, בראיון בלעדי ל- AVmaster מבית אנשים ומחשבים: "טכנולוגיית הברודקסט יודעת לקחת את חווית הוידאו קונפרנס (VC) כמה צעדים קדימה. הכלים הקיימים בעולם הברודקאסט היום יכולים לתת ללקוח אפשרויות חדשות ושימושיות כמו שידור וידאו חי ומוקלט לכלל העובדים, הפצה ואחסון על ענן (ארכיון) ועוד. כמו כן הארגון יכול לקבל כלים שהיו עד לא מזמן נחלתם של תחנות הטלוויזיה בלבד".

מגמת התקרבות בין תחומי הברודקאסטינג וה-AV
תובל הציג בפנינו את מגמת ההתקרבות בין תחומי השידור (ברודקאסטינג) וה-AV: "תחום הטלוויזיה הכולל את מערכות המיתוג, ההפצה, הצילום, השידור וכו' מתקרב לתחום ה –AV. הוא מעצים אותו ומאפשר לספק מגוון רחב של פתרונות וטכנולוגיות שהיו אפשריים עד היום רק לתחום הטלוויזיה."

מעבר לפתרונות ולמוצרים, הארגונים כיום הם יצרני וספקי תוכן
"ארגונים רבים כיום אינם  מודעים לאפשרות הרחבת יכולות הוידאו קונפרנס בארגון לאפיקים נוספים. זוהי בשורה של חיסכון באחסון, שימושיות, יכולות חדשות ופתרונות חדשים לעסקים. הארגונים אינם יצרנים של פתרונות בלבד, הם גם יצרני תוכן, כל מה שמצולם יכול לשמש את הארגון. הארגונים המובילים הם אלו שהשכילו לראות את עצמם כיצרני מדיה, אותה צריך לארכב ולאחסן. יש כיום מגוון יישומים בפועל של הטכנולוגיות הללו: בתי חולים אשר משתמשים בחומרים המצולמים בחדרי ניתוח לצורך התייעצויות, לימוד, מחקר וכו', הרצאות של מרצים באוניברסיטאות ועוד, יש בכך בשורה ממשית עבור ארגונים רבים."

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG