באירוע השנתי האחרון של חברת אלקטיס התכנסו חברות האינטגרציה המובילות בשוק המולטימדיה בישראל לצד נציגי חברות בתחום הבטחון, היי-טק ומגזרים נוספים להשקת מסךLED ONYX  הראשון במזרח התיכון

אבי אשר מנכל אלקטיס וקובי בש מנהל חטיבת מוצרי האלקטרוניקה מסמסונג
מימין, אבי אשר מנכ"ל אלקטיס וקובי בש מנהל חטיבת מוצרי האלקטרוניקה מסמסונג (צילום - רונן דבש)

בדברי הפתיחה ציין מר אבי אשר מנכ"ל חברת אלקטיס, שהינה הנציגה הבלעדית של מסכי המולטימדיה ומסכי המחשב מתוצרת SAMSUNG בישראל, את החשיבות של הקשר ההדוק בין חברת סמסונג וחברת אלקטיס. ישראל הינה המדינה הראשונה במזרח התיכון שבה הותקן מסך חדשני זה. 

כמו כן ציין מר אשר בפני באי הכנס כי התקנת מסך זה בישראל הינה הבעת אמון בקדמה של ישראל  בכלל ובחברת אלקטיס בפרט. מובילות וחדשנות הן חלק מהאסטרטגיה השיווקית והעסקית של אלקטיס וסמסונג. הדבר מוצא את הביטוי במגוון המוצרים ,החל ממסכי המחשב שנותנים מגוון של פתרונות , דרך מסכי השילוט הדיגיטלי ופתרונות המולטימדיה ולאחרונה גם בטכנולגיית ה LED. 

"החזון של חברת אלקטיס מתאפיין בהובלה וקביעת רף סטנדרטים ואיכות גבוהים ובלתי מתפשרים,  ובעיקר הדגש על מיקסום חווית המשתמש."

סמסונג ONYX
חוויה ללא גבולות - מסך ה ONYX של סמסונג (צילום - רונן דבש)

סמסונג מביאה לחזית הטכנולוגיה את הידע, הניסיון והיכולת לשנות לשפר ולהעצים את חווית הצפייה וההנאה. מסכי ה LED , מאפשרים להגיע לכל גודל מסך שנדרש , בהתאם לגודל האולם, מרחק הצפייה הרצוי והנכון, ובעצם להגשים את חלומו של הצופה למסך התפור למידותיו ולצרכיו.

כמו כן הוצגה טכנולוגיית HDR אשר מוטמעת לראשונה בעולם במסכי ה LED של סמסונג ומציבה רף גבוה באיכות הצפייה, אותו רף עליו דובר בחזון של סמסונג .

הטכנולוגיה הינה מתקדמת וחדשנית, מאפשרת חידוד צבעים  והתאמה מושלמת לאיזורים  מוארים יותר ומוארים פחות במסך, וזאת במטרה לאפשר לצופה לא לפספס שום פרט בתמונה המוקרנת. 

כמו שרק סמסונג יודעת לסגור את החוויה מקצה לקצה, פותח נגן ייעודי עבור פתרון ה LED המאפשר הצגת תוכן 4K מיחידה של נגן אחד בלבד, דבר המביא את המוצר לתוצאה מיטבית. 

 

חזון עתידי מופלא – תארו לעצמכם קיר שלם שיכול לשנות ולהשתנות בהתאם למצב הרוח, למזג האויר, לפי הצורך או החלום של המשתמש.

רוצו לראות 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG