על פי החזון של ענקית הסאונד הרמן, לוח המכוונים העתידי (דאשבורד) של מכוניות המיני יהיה אמנם יותר קטן יותר מקודמיו, אבל הרבה יותר מתקדם

במקום השעונים השונים, הכפתורים והמתגים נוכל להסתפק בצג אחד הנשלט על ידי חוגת מגע המזכירה את של מכשירי הרדיו העתיקים, אך עדיין יוצרת תחושה של מגע אמיתי (Haptic Feedback). בניגוד למצופה, מאחורי הקלעים לא פועלת מערכת כלשהי של אנדרואיד ואפילו לא אחת ייעודית של סמסונג (חברת האם של הרמן), אלא  מערכת QNX של בלקברי .

תמונה ותמונה ראשית- gearbrain

למרות שקיים דמיון מסוים בין הדאשבורד של הרמן לבין זה של ב.מ.וו הידוע בתור iDrive (אין קשר לאפל), הרמן הוסיפה כפתורים נוספים כגון אלו שאחראים למיזוג והפעלת המגבים לריפוד העור התחתון. בכך קל יותר לדעת איפה כל כפתור נמצא והנהג לא צריך להסיט את מבטו בזמן הנהיגה.

על פי האתר gearbrain, שבדק את המערכת לעומת זו של טסלה, זו של הרמן שומרת על הפשטות של המערכות המוכרות לנו ולא דורשת כמות רבה של לחיצות על מנת להגיע לפונקציה הרצויה.

המקום שהתפנה מאפשר להוסיף "פס צליל" המעניק צליל עשיר יותר, זאת בנוסף לרמקולים הצדדים שפשוט קשה להתעלם מהם…

גם המסך עצמו יכול להתחרות בקלות עם מסכים ביתיים ומספק רזולוציה של 1080 עם קצב תצוגה של שישיים פרימים לשנייה, וזאת למרות שמספר המחשבים שמפעילים את הרכב צומצם משלושה לאחד. יחד עם זאת, המערכות הקריטיות כמו אלו שמודדות את לחץ השמן ומציגות התרעות על תקלות ברכב עצמו אינן קשורות למערכת המרכזית ויכולות לפעול גם בלעדיה, כמו למשל במקרים של עדכוני תוכנה.

הרמן מכוונת לא רק אל שוק היוקרה, אלא גם אל שוק הרכבים העממי יותר, וזאת בזכות היכולת של כל יצרן רכב להתאים את המערכת ולהוציא או להכניס אליה אלמנטים מסוימים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG