משתמשי תחנות העבודה בימינו צריכים לאזן בין הצורך להיות מסוגלים לעבוד בצורה חלקה במספר סביבות עבודה, ובין האתגר להפעיל יישומים קריטיים ולשמור על יכולת העבודה שלהם ולא משנה היכן הם נמצאים. במבט לאחור, רמת הכוח והביצועים הגבוהים הדרושים להרצת תזרימי עבודה מורכבים כאלה לפעמים גרמו לכך שהיה למעשה צורך להקריב ניידות אמיתית. עם ההתקדמות הטכנולוגית האחרונה בביצועי המעבדים והשבבים הגרפיים, בשילוב עם חידושים הנדסיים סביב הקיבולת התרמית ופתרונות התצוגה, משתמשים כבר לא צריכים להסתמך על מכונות מגושמות או כבדות כדי להשיג את מבוקשם.

LENOVO

לנובו מציגה היום תחנת עבודה עתירת עוצמה חדשה שנבנתה עבור המשתמש המקצועי האולטימטיבי – ThinkPad P16. ממהנדסים ומעצבים שיוצרים רישומים מתוחכמים ועד למפתחים העובדים על הדמיות מציאות וירטואלית ומעורבת עתירות משאבים, ה-P16 החדש מסיר כל צורך בפשרות – הוא מספק את הקצה העליון של הביצועים הניידים בתוך עיצוב נועז שנועד להתאים ליכולות של מה שנמצא תחת מכסה המנוע.

"הלקוחות שלנו דיברו, וברור שהם רוצים את הטוב משני העולמות – תחנת עבודה ניידת עם ביצועים מהשורה הראשונה במערכת שנראית טוב כמו שהיא מתפקדת", אמר רוב הרמן, סגן נשיא, יחידה עסקית לבינה מלאכותית בתחנות עבודה ומשוב צרכני בלנובו. "המראה החיצוני המשופר של -ThinkPad P16 החדש מתיישב טוב יותר עם הכוח הקיצוני שנמצא בפנים כדי להציע חבילה שלמה – אספקת הטכנולוגיה והתחכום להתמודד גם עם תזרימי העבודה שהינם אינטנסיביים בהיבט של משאבי מחשוב, בין אם נמצאים בבית, בדרכים או במשרד".

עיצוב מודרני לכולם

עם שלדת אלומיניום מלאה בצבע אפור סערה והדגשה בצבע אדום לאורך החלק האחורי של המחשב, ThinkPad P16 החדש מציע עיצוב עילאי תוך שהוא מספק רמת אמינות, אבטחה, עמידות ויכולת הרחבה שהמשתמשים למדו לצפות מתחנת עבודה ניידת ששייכת לסדרת ThinkPad P. P16, שנבנה כדי לשלב את התכונות הטובות ביותר של ה-ThinkPad P15 ו-P17 לתוך מקדם צורה חדש לגמרי, קומפקטי ומשופר, מציע את הביצועים הגבוהים והתכונות של P17 בתוך שלדה מודרנית בגודל 16 אינץ'.

כדי להציע ביצועים גבוהים בגודל קטן יותר, מהנדסי התרמו-דינמיקה של לנובו היו צריכים ליצור פתרון קירור חדש עם מאווררים כפולים, צינורות פליטת חום, תא אידוי כפול, כניסת אוויר דרך המקלדת ועיצוב שכולל מעקף כפול כדי להקטין את הטמפרטורות על פני המחשב., וכדי לשמור על יכולות העבודה. פתרון חדשני זה מאפשר זרימת אוויר רבה יותר דרך השלדה, ושומר על ה-P16 קריר ושקט יותר גם בעת עבודה עם העומסים הכבדים ביותר שמשתמשים חזקים כמו אנימטורים, מהנדסים, אדריכלים ומעצבים מעמיסים על המחשב מדי יום ביומו.

ThinkPad P16 מתהדר במסך חדש בגודל 16 אינץ' עם פליטת אור כחול נמוכה, ובנוסף הוא מציע יחס היבט של 16:10 שמבטיח אזור צפייה גדול יותר. כמו כן הוא מציג יחס מסך/לגוף גבוה יותר הודות למסגרת צרה יותר, צפיפות פיקסלים גבוהים יותר לכל אינץ', וכן רזולוציה אנכית ומרחב עבודה גדולים יותר. יש גם אפשרות לבחור במסך OLED תומך מגע עם תמיכה בעט אלקטרוני. בנוסף, האסתטיקה של מחשב תחנת העבודה החדש שופרה והוא מציע משטח שליטה רחב יותר, קורא טביעות אצבע משולב בלחצן ההפעלה, וכן מצלמת FHD המספקת איכות תמונה טובה יותר במהלך שיחות וידאו. למשתמשים תהיה גם קישוריות טובה יותר מאי פעם עם תמיכה ב-Wi-Fi 6E1 ועם אפשרות לקישוריות 4G LTE.

עוצמה וביצועים גבוהים במכונת ThinkPad

ThinkPad P16, שמוגש במארז דק יותר וקליל יותר, מספק את העוצמה הרבה ביותר מכל תחנת עבודה ניידת מסדרת ThinkPad P שנבנתה אי פעם. עם מעבדי ה-HX החדשים מהדור ה-12 של אינטל – מעבדי ה-55 וואט הראשונים בתעשייה – המערכת מציעה ספירת ליבות ותדרי שעון גבוהים יותר שמשיגים זמני ריצה מהירים יותר עבור היישומים השונים, במקביל לחסכון גדול יותר בצריכת החשמל. הארכיטקטורה ההיברידית החדשה של אינטל משלבת ליבות ביצועים וליבות יעילות כדי לשנות את חוויית המחשוב עם שיפור יעילות המחשוב ואספקת מיטוב חכם יותר של עומסי העבודה.

עם תמיכה בכרטיס גרפי מקצועי ברמה של עד RTX A5500 מבית NVIDIA, עם עד 16 גיגה-ביט זיכרון ייעודי, ל-ThinkPad P16 יש יותר כוח להאיץ תזרימי עבודה גרפיים ולהתמודד עם עומסי עבודה שזקוקים לזיכרון תצוגה רב. בנוסף, ThinkPad P16 מגיע כשהוא מצויד בטכנולוגיית הזיכרון DDR5 העדכנית ביותר עם תמיכה בנפח של עד 128 גיגה-בייט, כמו גם קיבולת אחסון מרבית של 8 טרה-בייט באמצעות כונני SSD ביצועיים המבטיחים מהירויות קריאה/כתיבה והעברת נתונים גבוהות יותר, כך שהמשתמשים יכולים לבצע משימות מהר יותר.

לנובו ממשיכה להיות מחויבת לאמינות, עמידות וקיימות

ה-ThinkPad P16 הוא מוסמך ISV ונבדק ברמה הגבוהה ביותר כדי לעבור מבחן ההתקן MIL-SPEC1 – וכך מאפשר למשתמשים לקחת את הפרודוקטיביות שלהם לשלב הבא עם מכשיר מהימן ואמין. התוספת החדשה ביותר לפורטפוליו תחנות העבודה הניידות של לנובו באה במקביל למחויבותה לקיימות סביבתית, תוך שימוש ב-30% חומרים פלסטיים שעברו מחזור (PCC) של מתחם הרמקולים ו-97% PCC יחד עם חומרים מאושרי FSC המשמשים בקרטון וקופסת האביזרים. ThinkPad P16 זכה להכרה עם אישורים חשובים כמו ENERGY STAR® ו-EPEAT™ Gold הרשומים בארצות הברית.

תחנת העבודה החדשה ThinkPad P16 תהיה זמינה בישראל החל מיולי 2022 במחיר של החל מ-1,980 דולר. למידע נוסף אנו לחצו כאן.

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG