להניח את הטלפון ולעבוד עמו במשרד בנוחות – Elara 60 (תמונה: Plantromics)

 

חברת האודיו המקצועית פלנטרוניקס (Plantronics), שרכשה לאחרונה את הענקית פוליקום (Polycom), הציגה סדרת מוצרים חדשה בשם Elara 60 אותה היא מגדירה כקטגוריה חדשה: עמדת טלפונים ניידים. לפי החברה משפחת מוצרים זו נועדה לשפר את היעילות של עובדים המשתמשים באופן נרחב בטלפונים ניידים, ולשים אותם במרכז העבודה ושיתוף הפעולה.

לפי נתונים של חברת המחקר פרוסט וסאליבן (Frost & Sullivan), נכון להיום כ-36% מהעובדים כבר משתמשים בטלפונים ניידים חכמים כדי לנהל את התקשורת העסקית היום יומית שלהם, ו-Elara 60 אמורה להקל עליהם את השילוב בעבודה ברמה גבוהה אף יותר.

הפתרון החדש דומה לשימוש בתחנות עגינה עבור מחשבים ניידים. הנחת הטלפון היד בעמדה מאפשר לבצע שיחות באמצעות הרמקול או באמצעות דיבורית מקצועית בסגנון מדונה. העמדה כוללת מטען פנימי ולוח מקשים גדול ונוח , כשבנוסף קיימת אפשרות לטעינה אלחוטית בטלפונים התומכים בכך. המערכת תומכת באופן מובנה ב-Microsoft Teams, כך שניתן לעבור לשיחות ועידה בלחיצת כפתור ולקבל את כל ההתראות הרלוונטיות.

תכונות אפשרויות נוספות כוללות מסך חיווי לטעינה ומצב השיחה, שילוב עם Cortana – העוזרת החכמה של מיקרוסופט, ונעילה חכמה של קנסינגטון (Kensington).

"יצירת חוויות מובייל נהדרות הייתה תמיד חלק מה-DNA של החברה, ו-Elara פורצת דרך חדשה כדי להפוך את הטלפון הנייד למנוע שיתוף פעולה אמיתי עבור מעסיקים ולקוחות. מכיוון שיש לנו שיתוף פעולה הדוק עם מיקרוסופט, היה הגיוני למנף את שיתוף הפעולה עם Microsoft Teams כחוויה טבעית ב-Elara", אמר ג'ו בורטון, נשיא ומנכ"ל פלנטרוניקס.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG