כשזה מגיע למיקרופונים, אודיופילים ואנשי רדיו בכירים יאמרו שאין כמו SHURE כדי להעיד על תו תקן איכותי במיוחד.  כעת, יוצאת החברה ומשיקה משדר דיגיטלי חדש המתחבר למיקרופון האיכותי שברשותכם ולוקח אותו לשלב הבא!   

קטן, חכם ואלגנטי. קרדיט: shure.com

הכירו את ה-Axient Digital AD3 המשדר הדיגיטלי החדש והמדובר מבית SHURE. בזכות סאונד חסר פשרות, אפשרויות הצפנה מתקדמות ותאימות מושלמת לרסיברים הדיגיטלים מסדרת Axient Digital AD4D  ו-AD4Q, המשדר מציג מגוון יכולות שיהפכו כל אירוע, כנס, הופעה או ישיבה – לחוויית סאונד מעולם אחר.

 

לוקח כל מיקרופון לשלב הבא!קרדיט: shure.com

בעולם עמוס גירויים והסחות דעת, טוב שיש פתרון חכם,
קטן ואלגנטי, שעונה על הצורך המרכזי בלכידת תשומת לב המאזין או הצופה.
 

 

אז מה הופך אותו לכה מיוחד? מלבד חזות מתקדמת, מסך חיווי וכפתורי ניווט פשוטים וברורים, Axient AD3 חסין לרטיבות, אבק וזיעה. הוא קל משקל ונייד, מופעל באמצעות זוג סוללות AA פשוטות ובנוסף תומך גם בסוללה נטענת מסדרת SB900 SHURE (נמכרת בנפרד) המאפשרת שימוש רציף של למעלה מ-8 שעות וכמובן מציג גם אפשרות של חיבור וטעינה באמצעות חיבור USB TYPE C

 

מופעל על ידי זוג סוללות AA ולחלופין על ידי סוללה נטענת. קרדיט: .shure.com

עם טווח הפעלה של עד 100 מטרים, ה-Axient AD3 אתם יכולים להיות בטוחים שישמעו אתכם גם בחלל הכנסים הגדול ביותר, וכל זאת תוך שמירה על איכות סאונד מקסימלית באופן צלול וברור למאזין. 

כולם ישמעו אתכם! קרדיט: .shure.com

ה AD3 מהווה פתרון מושלם גם לאנשי סאונד מתעשיית הקולנוע והטלוויזיה שכן ניתן לדגום ולהקליט באמצעותו קטעי קול וראיונות וכל זאת באופן אלחוטי ומדויק בזכות יכולת החיבור שלו להתממשק באמצעות מחבר XLR לכל מיקרופון, בקלות ובמהירות (ייתרון ייחודי ומוגן בפטנט שתוכלו למצוא ב-AD3).

חיבור XLR ייחודי ומוגן בפטנט. קרדיט: shure.com

אז בפעם הבאה, לפני ישיבה חשובה, הרצאה או כנס גדול – זכרו כי מהיום אתם יכולים להפוך כל מיקרופון לנייד בקלות ובמהירות, כדי שגם אתכם ישמעו למרחקים אדירים.

 

בינינו, אתם יודעים מה אומרים: כשהולכים על הטוב ביותר, מצפים ללא פחות מתוצאה מושלמת ועם SHURE כמו עם SHURE  זה כבר ברור: כשזה מגיע לסאונד- אתם בידיים טובות. 

אתם בידיים טובות! קרדיט: shure.com
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG