Microsoft ו-Accenture חברו יחד לאתגר מעניין – שבוע האופנה הגדול והידוע במילאנו עתיד לקרות בסוף החודש הבא, וכמובן שבצל הקורונה עלתה הדרישה להעביר אותו, איך לא, לדיגיטל. מהיכרותי המעטה עם עולם האופנה – לעמוד בסטנדרטים של אירוע שכזה שנכנס לעומק העניינים, הוא אתגר מעניין. נראה איך זה ילך.

קרדיט תמונה - camera nazionale della moda italiana

אירועים ותערוכות אופנה תמיד מעלות לי לראש את אותה התמונה – מלא צלמים, מסכים גדולים ברקע, הרבה אנשים ובמת "שביל" שכזו עליה צועדים דוגמנים ודוגמניות עם ביגוד (מעט) מוזר. לא התחברתי, אבל הסבירו לי פעם שזה עמוק. מאחורי הקלעים נוגעים ומרגישים כל בגד, כל תנועה, כל תפר. משמעות גדולה ניתנת באירועים האלה לקרבה וליכולת להתמקד בצורה עמוקה במוצרים ובעיצובים השונים.

שתי החברות המדוברות איחדו כוחות לטובת תמיכה בשבוע האופנה במילאנו – שיועבר לראשונה בהיסטוריה בצורה מקוונת. האתגר כאן מעניין כי עולה הצורך לתת את המענה המקיף והכולל ביותר לכלל התוכן שבדרך כלל מועבר באירועים מהסוג הזה. למעשה, הפלטפורמה שנבנתה לאירוע תעביר בצורה דיגיטלית תכנים מהשבוע בתצורה מרובת ערוצים שתכלול פלטפורמות שיח ודיון כדוגמת צ'אט, ועידות וידאו, בוטים, הולוגרמות וחדרים / חללים וירטואלים. 

הפלטפורמה מסודרת ובנויה משלוש שכבות: שכבת תוכן שתעביר בלייב סטרימינג תצוגות אופנה ואירועי תעשיה נוספים;  חדר תצוגה וירטואלי ובו קטלוגים ו-ויזואליזציות;  ופלטפורמה שתשתף רעיונות, מידע ותובנות מאינטראקציות "אורחי" התערוכה אודות המותגים, העיצובים וכלל התצוגות השונות.

במיקרוסופט השתמשו במספר טכנולוגיות קיימות לטובת האתגר, ביניהן גם פתרונות הענן והמחשוב המתקדמים של החברה בשילוב עם פתרונות אותם חלק ממותגי האופנה האיטלקיים כבר מיישמים. כנראה שמישהו מפתח מוצר שייכנס באופן דומיננטי לחיינו גם לאחר השבוע המדובר.

"שבוע האופנה מייצג את אחד מהאירועים המרכזיים במדינה ועל ידי תמיכה באמצעות הפלטפורמות שלנו, עם מומחיות דיגיטלית אנחנו מצליחים לתמוך בהתאוששות של התעשיה האסטרטגית הזו עבור איטליה". אמרה לובה מנאלובה, מנכ"לית ומובילת Microsoft 365 איטליה.

האירוע עתיד להתקיים בסוף ספטמבר, ולפי איך שזה נשמע – שווה "לקפוץ" רק כדי לראות את הפתרונות מיושמים ב"שטח". 

תמונה ראשית – depositphotos 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG