חברת LG מצטרפת לשחקניות האחרות בזירת מסכי המיקרו-לד דוגמת סוני, סמסונג וקונקה וצפויה להשיק ב-17.8 את טלוויזיית המיקרו-לד הראשונה שלה. ובכן, לקרוא ליצירת המופת הזו 'טלוויזיה' יהיה שנמוך רציני ואנחנו? באנו להרים. המסך החדש, ישווק תחילה למגזר העסקי והמסחרי ובמקביל כמוצר סופר-פרימיום לברי המזל שיוכלו להרשות אותו לעצמם באופן פרטי. מה הופך אותו לשלמות שאין כדוגמתה בשוק? טוב ששאלתם! המסך החדש מסוגל לזהות גוון שחור אמיתי (Deep-Black) באמצעות מקדם השתקפות נמוך במיוחד ולהבחין גם בפרטים הקטנים ביותר, אשר קודם לכן הסתתרו בצל. 

https://www.lg-informationdisplay.com/

 

     צפיתם פעם בסדרה 'משחקי הכס'? מעולה. לא צפיתם? זה הזמן להתחיל. יש עולם שלם בחוץ שיעצור הכל וימתין עד שתסיימו כאן בינג' אינסופי. בכל מקרה, נצא מנקודת הנחה שצפיתם בסדרה. זוכרים את 'הקרב הארוך'? הפרק הכהה ביותר בתולדות הסדרה, אשר שודר בעונתה האחרונה? ראשית תנחומינו הכנים. שנית, נזכיר לכל מי שלא צפה (ברצינות, בתום הקריאה גשו והתחילו צפיה), נזכיר כי במסגרת הפרק, ניסה הבימאי להעביר לצופה את התחושה והבעתה שמלווה שדה קרב חשוך. בפועל? הצופים לא ראו דבר. לו רק היינו צופים בפרק במסך החדש של LG כנראה שהיינו מבינים טוב יותר מה התרחש מולנו. המסך, מסדרת LSAB009, P0.9 מורכב למעשה מ- 640×360 אריחי לד, אשר יוצרים יחד 163 אינצ' ברזולוציית K4 שמשאירה למתחרים מסר ברור לגבי מי הכי גדול במגרש (לצורך השוואה, מסך המיקרו לד בתצורת ה-K4 של סמסונג מגיע לגודל נאה של 146 אינצ' ובהתאמה, המסך של קונקה מגיע ל-118 אינצ' בלבד). 

קרדיט: https://www.lg-informationdisplay.com/

 

      מכיוון וכל הטוב הזה לא מספיק לנו, נספר לכם שהמסך מגיע עם יכולות העברת מידע באופן אלחוטית ומגיע עם דוקינג-סטיישן להטענה ללא כבלים. בעיקר בימים כאלה, כשמשרדים מנסים לפנק את העובדים בכמה שעות שמחות, נרצה לנצל את הבמה ולהזכיר שאין כמו לצפות במשחק 'ליגת האלופות' (שהחלה בזמן כתיבת שורות אלה ממש), במסך שזורק אותך היישר לקו ראשון על הדשא, כפעילות מגבשת בין עובדי המשרד להנהלה. כאמור, השקת הטלוויזיה החדשה של LG תתקיים ביום שני הבא (17.8), איזה עוד הפתעות הם מתכננים לנו? כנראה שנגלה בהמשך!

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG