טרמינל B בשדה התעופה לה-גוארדיה משדרג את חווית הנוסעים באמצעות התקנה של יותר מ 3000 מסכי שילוט דיגיטלי חדישים מבית LG. המגוון נע בין קירות וידאו ומסכים אנכיים ועד פתרונות LED מותאמים. מטרת המסכים להקל על הנוסעים להתמצא באמצעות הנגשת מידע לגבי הטיסות, ניווט בטרמינל ובמתחמי הקניות וכמובן מידע בטחוני וניהול תורים. 

תמונה - rAVe pubs

טרמינל B עובר מספר שדרוגים בהובלת חברת הניהול של הטרמינל, LGP. מנהל הטכנולוגיות של LGP, לואיס ויטורירה מתאר את זה כ"בניית טרמינל חדש על גבי טרמינל קיים". הטרמינל החדש משתמש בשדרוגי חומרה ותוכנה במערך השילוט הדיגיטלי, המושכים תשומת לב ומחמאות מנוסעים מתמידים ואנשי צוות.

הנוסע של המאה ה 21

"נוסעים במאה ה 21 מצפים לשדות תעופה מהמאה ה 21 וזה אומר שהם רוצים מידע על לוח הטיסות, סיוע בהתמצאות ומידע בטחוני שיוצג בבהירות ובקלות. לא על גבי שילוט קבוע או טלוויזיות קטנות עם תצוגה מיושנת" אומר ויטורירה. "גם כשהיו המסכים בטרמינל יחסית חדשים, הבנו שחלקם קטנים מדי ולכן אינם מספיקים לסייע לנוסעים ולהביא ערך מוסף למפרסמים. ידענו שנוכל לשפר את חווית הנוסעים עם מסכים גדולים יותר, בהירים יותר, עם תוכן ברור יותר".

אחד השדרוגים הראשון והמשמעותי שנתקלים בו הנוסעים הם שני מסכי LG LED רחבים במיוחד התלויים מעל מעבר כניסות הביטחון. כל מסך ברוחב של כ 6 מטרים, עם גודל פיקסל לפיקסל של 1.89 מ"מ, ומכסים את כל רוחב אזור הבידוק. מכיוון שניתן לעדכן את התצוגה ללא הגבלה, מסלולי הביטחון יכולים להתעדכן מרגע לרגע כדי לאפשר שינויים בזרימת תנועת הנוסעים. כשסדרי התנועה באזור הבידוק מתעדכנים, יכולים אנשי הביטחון להתאים את מסלולי התורים לתצוגת התור על גבי המסכים.

 
תמונה - rAVe pubs

מסכים אלה שהותאמו למקומם משנים את הדינמיקה של אזור הביטחון על ידי אספקת הנחיות ברורות המתעדכנות תדיר לפי הצורך, מסביר דן ורבסקי, מנהל תעבורה בכיר. היכולת להגיב לשינויים בתנועה מאפשרים הורדה משמעותית בעומסים וזמני המתנה ומאפשרים לנוסעים לשמור על ריחוק חברתי, ערך מוסף משמעותי וחשוב בימים אלה, ומסכי הLED  של LG מהווים פתרון אידאלי למיקום רחב מאוד אך מוגבל בגובה.

לנוסע המתמיד, מסכי המידע מעדכנים באופן שוטף הנחיות ומידע בזמן אמיתי בנוגע לזמני טיסות או עיכובים והנחיות התמצאות בטרמינל. על מנת לסייע לנוסעים העמוסים לאתר את המידע אותו הם צריכים מהר יותר, בחר מנהל הפרויקט של LGP ללכת "בגדול" ותכנן חמישה מסכי מידע, שניים מהם בגודל 86" ברזולוציית 4K ומרכיבים תצוגה אחת, אחד על גבי השני. המסך העליון מציג מידע הנוגע לטיסות בזמן שהתחתון מציג את מפת הטרמינל הכוללת את מיפוי החנויות לצד שירותים ציבוריים ומודעות פרסום.

באיזור הבידוק של טרמינל B, שבעה מסכי שילוט דיגיטלי אנכיים (totem) בגודל 86" המציגים מידע הנוגע לביטחון והבידוק כגון: חפצים אסורים בטיסה, הנחיות בנוגע ללבוש ונעליים וכל נוהל חדש שיש לעדכן את הנוסעים לגביו. לפי ויטורירה, עמדות אלה הן המתאימות ביותר כדי לספק מידע בשילוט דיגיטלי נייד אשר מתעדכנים בתכיפות גבוהה ואף ניתנים למיקום מחדש.

 
תמונה - rAVe pubs

"כל החלטה שלקחנו היתה תוצאה של דיון וחשיבה מעמיקה על הדרך הטובה ביותר ליישם מסכים בחלל הזמין, ולספק חוויה "שקופה" לכל הנוסעים", הוא מוסיף, "אם מדובר ב"עמודים הדיגיטליים" באזור הבידוק או אם מדובר ב 20 מסכי LG הפזורים באזור איסוף הכבודה, שיפרנו את נראות ויכולות העברת המסרים בכל פינה". 

המסך האחרון נמצא בטרמינל B, באזור איסוף הכבודה אשר מעל כל מסוע מטען (קרוסלה) הותקנו שני מסכי 88" LG רחבי תצוגה. בנוסף להצגת מידע הנוגע לאיזה מטען נמצא על איזה מסוע, כל אחד מציג גם מידע שימושי כגון זמן ההמתנה למונית ביציאה מהטרמינל, הכוונה לאזור תחבורה ציבורית או תחבורה שיתופית ועם כל מידע דחוף אחר שהנוסעים זקוקים לו.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG