פלנטרוניקס מציעה את ה Polycom Studio, פתרון וידאו לחדרי היוועדות (תמונה: Plantronics)

 

פלנטרוניקס (Plantronics) הכריזה על כניסתה, לראשונה, לשוק המציע פתרונות וידאו לחדרי היוועדות עם Polycom Studio. מדובר בפתרון 'חבר והפעל' (Plug and Play) המשתמש בחיבור USB פשוט, עם יכולת להתחבר לכל מחשב Windows או macOS כדי לשפר באופן מיידי ועידות וידאו בהיבט הכולל של איכות התמונה והאודיו, באיכות שהחברה מגדירה כטלוויזיונית, ברזולוציה של עד 4K ועם זום אלקטרוני ברמה של עד 5x.

בחברה מייעדים את הפתרון החדש בעיקר למרחבי העבודה המודרניים של המשרד הפתוח, ומכיוון שכך, שולבו בפתרון החדש טכנולוגיות קנייניות כמו NoiseBlock ו-Acoustic Fence כדי מזער ואף לבטל לחלוטין רעשי רקע שיכולים להפריע לשיחה, כמתבקש בסביבת עבודה מקצועית. כן שולבו בבר הווידאו החדש מיקרופונים המסוגלים למקד את המערכת כולה באופן אוטומטי בדובר הנוכחי בכל רגע נתון, עם מרחב קליטה בזווית רחבה של 120 מעלות.

לפי פלנטרוניקס/פוליקום מדובר גם בפתרון USB שמתחבר היטב לעולם ה-IT מכיוון שהוא יכול להתחבר באופן אלחוטי לרשת הארגונית כך שאנשי ה-IT יכולים לעקוב ולנהל את כל היחידות בארגון, ולא משנה מה גודלו. בנוסף ניתן להשתמש ב-Polycom Device Management Service כדי לנהל את Polycom Studio יחד עם כל ההתקנים האחרים של פוליקום בארגון באמצעות הענן, או ב-Polycom RealPresence Resource Manager כדי לעשות זאת עבור התקנות בארגון עצמו.

"Polycom Studio מאפשר לכל אחד להציע שיחות ועידת וידאו באיכות גבוהה. מדובר בצעד ראשון וחשוב עבור פלנטרוניקס ופוליקום במענה לצרכים של חדרי היוועדות במשרד המודרני", אמר בהכרזה ג'ו ברטון, נשיא ומנכ"ל פלנטרוניקס שציין שהיכולת לחבר ולהפעיל ההתקן החדש רחבת ידיים ומתאימה לשימוש כמעט לכל מערכת שיחות וידאו מתקדמת עם תמיכה ב-Zoom, ב-Teams וב-Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft), ב-Meet של גוגל (Google), ב-Webex של סיסקו (Cisco) וב-Chime של אמזון (Amazon).

Polycon Studio אמור להיות זמין בצפון אמריקה, באירופה ובמדינות אחרות ברחבי העולם החל בסוף הרבעון הנוכחי.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG