Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית התמודדות עם אתגרי אחסון בארכיטקטורת רכב ריכוזית
    חדשות

    התמודדות עם אתגרי אחסון בארכיטקטורת רכב ריכוזית

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER30 בדצמבר 2021אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    כלי הרכב המחוברים של היום הופכים למכונות חזקות יותר ויותר, עם פוטנציאל להפוך בפועל לדטה סנטר על גלגלים. יחידות הבקרה של כלי רכב מודרניים משרתות מטרה גדולה בהרבה יותר מאשר העברת מידע למשתמש בלבד – הן מחוברות לאינטרנט, יכולות להניע רכזות בידור, ומציעות בקרות המופעלות באמצעות קול, כולל היכולת לבצע שיחות טלפון ללא שימוש בידיים. הצפי הוא שארכיטקטורות רכב מחוברות מרוכזות לחלוטין יתקרבו עוד צעד אחד נוסף להפוך למציאות במהלך השנה הבאה. עם זאת, ההתקדמות הזו מלווה בכמה אתגרים קריטיים.

    קרדיט - ווסטרן דיגיטל

    ככל שתשתית העיר המחוברת תתפתח יותר, כך התקשורת שתהיה לרכב עם סביבתו תגדל באופן דרמטי (V2X) וכך גם נפח הנתונים שייוצר ברכב. זה יוביל לאתגרי אחסון כאשר נתונים קריטיים נקלטים ומועברים לאורך יחידת הבקרה ומערכות הרכב.

    פיתוח של ארכיטקטורה ריכוזית

    בזמן שארכיטקטורת הרכב המחוברת והריכוזית מתקרבת להפוך למציאות, יש כמה שיקולים שלקחת בחשבון. חלק מהמערכות שהיו באופן היסטורי נפרדות, יחידות בקרת מנוע מוגדרות (ECU), מתוכננות כעת כך שיתמזגו. כך יוצרים מערכת חזקה יותר לרוחב יחידת הבקרה הראשית, כזו המאפשרת להשלים משימות רבות יותר בכל נקודה נתונה. עיצוב הארכיטקטורה יהיה תלוי בדרישות צוות הפיתוח. לדוגמה, משימות הקשורות לאבטחה ברכבים עם נהיגה אוטונומית, כמו גם אספקת מידע בידורי ברכב, יכולות להיות מכוסות בידי מעט מאוד יחידות בקרה חזקות. ביחידות הממוזגות הללו, או 'תחום יחידות הבקרה', יהיו מעבדים חזקים שידרשו יותר זיכרון מ-ECU עצמאי, ועם יכולות אחסון שנעות בין 32 גיגה-בייט ועד 1 טרה-בייט, ואפילו יותר. כמו כן, דרישות הנתונים עבור היחידות הבידור והמידע אמורות לעלות עקב מפות ניווט תלת-ממדיות ברזולוציית HD ובמקרים מסוימים, קבצי מוזיקה ווידאו.

    דיויד וילה. קרדיט - ווסטרן דיגיטל

    האתגרים שבדרך

    האחסון בענן ודטה סנטרים בקצה הם נושאים שנדונים בהרחבה, והם וישרתו היטב את תעשיית הרכב ככל שכמות הנתונים שכל מכונית מייצרת ממשיכה לטפס. עם זאת, העברת נתונים לענן ולקצה מצריכה קישוריות 5G, וזה היבט שהחדירה שלו עדיין מוגבלת. הקצב בו מיוצרים נתונים בכל שנייה כיום, והעוצמה ההולכת וגוברת של יחידות הבקרה פירושם שיהיה צורך באחסון שמשולב במכוניות עצמן כדי להבטיח לכידה ואחסון מהימן של נתוני הרכב. לפני שניתן יהיה להעבירו לשרתי הענן והקצה, יהיה צורך לאחסן את הדטה בכונני אחסון של הרכב כדי להבטיח בטיחות ואבטוח של הנתונים.

    כאמור לעיל, לרכבים מחוברים יש פוטנציאל להפוך לדטה סנטר על גלגלים עם שילוב האלמנטים המרכיבים את ארכיטקטורת הרכב הריכוזית. זה יוביל לאתגרים לא רק במקרה של אינטגרציה ווירטואליזציה, אלא גם בהיבט של בטיחות ואבטחה. נכון לעכשיו זמינות מספר ארכיטקטורות שונות, כאשר יצרני רכב רבים יוצרים כאלה משלהם. לכן נשאלת השאלה, מהי הארכיטקטורה הנכונה? כדי לקבל החלטה זו, יצרני הרכב, שהם גם יצרני הציוד המקורי, במקרה זה, והספקים שלהם ברמה הראשונה צריכים להחליט למה הם רוצים לתת עדיפות, ואחסון לא יכול להיות משהו שחושבים עליו רק אחרי זה.

     
    קרדיט - ווסטרן דיגיטל

    מה זה אומר לגבי אחסון ברכב?

    באופן כללי, זה יוביל לפיתוח מודלים עסקיים חדשים עבור יצרני OEM. בפרט, נהיגה אוטומטית, שנמצאת כעת בראש סדר העדיפויות של הפיתוח, תדרוש מקום אחסון למשל: תוכנה מורכבת, שימוש בהיתוך חיישנים, מספר מצלמות והקלטת נתוני אירועים הם חלק מהסיבות. מכך נובע שפתרונות אחסון נתונים יהיו מרכיב חיוני בהצלחה של הנהיגה האוטומטית. אחסון זיכרון הבזק אוניברסלי (UFS) יעזור להילחם באתגרים הללו כמערכת אחסון פחות מורכבת עם צריכת חשמל מופחתת.

    ככל שהמעבדים הופכים יותר ויותר חזקים, המשימות שהם מבצעים מגוונות ואינטנסיביות יותר, ובשילוב החדשנות הנמשכת בתחום הרכב, הניצול של אחסון מובנה גמיש ובעל ביצועים גבוהים יהיה מפתח.

    נכתב על ידי דיוויד וילה, מנהל פיתוח עסקי בווסטרן דיגיטל EMEAI

    western digital אחסון
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleהפתרון של פיליפס לעולם השילוט הדיגיטלי – אבולוציה בלתי נמנעת
    Next Article מה אנחנו רואים כאן? בעיקר שינוי
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד

    סכנה ברשת: פערי אבטחה מעצימים את סכנות הסייבר המאיימות על רשתות דור 5

    קרא עוד

    HPE מציגה הרחבה לפתרון ניהול הרשת וענן פרטי וירטואלי חדש 

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד

    התוצאות הכספיות של אברא בשנת 24 התפרסמו והן.. 

    קרא עוד

    הרבה יותר מ ProAV  – מתחם הספורט בתערוכת ISE 2025 הוא רמז ל…

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.