Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית מה אנחנו מוכרים בעצם?
    חדשות

    מה אנחנו מוכרים בעצם?

    דותן שובלBy דותן שובל7 במרץ 2022אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    אתגרי תחום ה AV אמורים להיות קלים יותר תודות לפתרונות וטכנולוגיות חדשות אשר זורמות לשוק ללא הרף, אבל המציאות משתנה כ"כ מהר ומביאה עוד ועוד אתגרים. למעשה, יש סיכוי שחלק מהדברים יהיו אחרת עד שתסיימו לקרוא את הטקסט הקצר הזה. דבר אחד נשאר די יציב- התרבות הארגונית והיא מפתח חשוב להצלחת הפרויקט

    Canva

    בתור אלה שעובדים בתעשיית ה AV הייחודית, אנחנו נחשפים ללא מעט יכולות ושואלים את עצמנו- מדוע הלקוחות לא משתמשים בזה?! זה הרי כ"כ יעיל ובוודאות יקצר להם תהליכים וישפר תוצאות ומדדים, אז למה לא בעצם?


    העניין הוא שיש פער בין מה שהלקוח רוצה, צריך או יכול להטמיע, למה שאני מכיר בתור איש מקצוע, ובתוך הפער הזה יש לא מעט רבדים. הדרך הקצרה היא לבוא עם מודלים מוכנים ולהניח שכל ארגון עובד באופן זהה. האם זו גם הדרך הטובה ביותר? 

    על מנת לספק את הצרכנים של הלקוחות שלנו, אנחנו חייבים קודם כל להקשיב להם ורק לאחר מכן להתאים עבורם את מה שאנחנו רוצים למכור להם, לא ההיפך כפי שקורה לא מעט. מצד שני ספקים רבים שאנחנו מכירים היטב נמצאים בדילמה אמיתית; האם כלכלי לי להיות מקצוען? האם הלקוח יידע להעריך את זה גם בממד התקציבי? הרי יתכן שהוא רוצה פשוט – 'טיק-טק' והכל עובד כמו שיתר הספקים מבטיחים לו.

    מעט מחשבה רגע לפני שאנחנו רצים להשיג את הנתונים ה'יבשים' כמו מידות גובה, מרחקים, עוצמת אור, רעשים וכו'- האם היה מועיל אם הייתי יודע איך מתנהלת התקשורת הארגונית באתר הלקוח? מהם הצרכים האמיתיים של צוותי העבודה, בוודאי היום, בתקופה לא מוגדרת של חיים לצד המגיפה המבלבלת. איך אני משלים פרויקט מדויק יותר שישיג שביעות רצון גבוהה יותר למרות שהלקוח נדרש לעיתים להגדיל מעורבות ותקציב. 

     

    מי אנחנו באמת?

    סיפורי הצלחה רבים בנושא ה-AV המקצועי, שאותם אנחנו מפרסמים לא אחת גם כאן, יוצרים את הרושם שהפרויקטים המוצלחים ביותר תלויים בעיקר בחדשנות ובפיתוחים האחרונים בשוק. הרבה יותר מאתגר לאפשר הצצה אמיתית למאמצים והמשאבים המושקעים באפיון הפתרון, מבחינתי זה פיצוח כל פעם מחדש. הנקודה היא שמכירת מוצרים ופתרונות יקרים, שיהפכו לפילים לבנים מסיבות שונות (בעיקר כי זה מה שרציתי למכור ולא מה שהלקוח צריך), יכולה להצליח פעם או פעמיים אבל עלולה להיות הרסנית למוניטין אם מדובר בשיטה. 

    בתור אנשי מקצוע בתחום אנחנו (גם) יועצים ועלינו לענות על כמה שיותר דרישות של כל לקוח בזכות ההיכרות שלנו עם מגוון האפשרויות הקיים, הניסיון שלנו וכמובן – מסגרת התקציב. 

     

    One of us, one of us!

    דמיינו שכל לקוח נכון לאפשר לכם הצצה למה שקורה אצלו במהלך יום עבודה. האם זה היה מספק לכם מידע להפקת הצעה מדויקת ומותאמת יותר? 

    ברור שכן! אז למה לא בעצם?! בקשו להצטרף ולצפות בפעילויות ובפעולות השונות, בדינאמיקה, בתקשורת, גם אם זה רק חצי יום. סמנו את הפערים שעשויים לאפשר ללקוח לעבוד יעיל וטוב יותר כמו למשל מהירות החיבור של המשתמשים בחדרי הישיבות (ומהבית, המידה ומתקיימת פגישה כזו), האם הפגישות מתחילות בזמן, מהו אופי השימוש בפתרונות UC, כמה ואיך מעודדם התרבות הארגונית לעשות שימוש בכלים הללו, עם אילו כלים מגיעים העובדים לחדרי הישיבות, מהם תמהילי השיחות, האם התצוגות נראות על גבי המסך מכל מרחק בחדר, האם החללים נוחים ותומכים באופי הפעילות, האם המשתתפים נשמעים טוב, האם הלקוח מבין מה הוא צריך כאשר הוא מבקש הצעת מחיר למסך שמיועד להעברת מסרים או שילוט דיגיטלי, ועוד ועוד. למעשה, חוסר הרצון "לחפור" ולהעמיק מייצרים פתרונות שטוחים. מחקר יסודי יותר עשוי להשיג תוצאות טובות בהרבה, ואם אני לא יכול לשכנע את הלקוח שלי בדבר הפשוט הזה כנראה שבקרוב אוחלף על ידי KSP או דומיו.    

    אינטגרציה מכירות
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleאחידות היא שם המשחק
    Next Article בית החולים לניאדו השלים פרויקט לשדרוג מערך הגיבוי והתאוששות מאסון לפתרון Commvault
    דותן שובל

    מאמרים אחרונים

    הונאות בקרב מבוגרים – ESET מציגה איך ההאקרים מנצלים בדידות ופערי ידע טכנולוגיים

    קרא עוד

    פלטפורמת הלינוקס של רד האט מספקת חוויה משופרת ל-GPUs של AMD, אינטל ואנבידיה

    קרא עוד

    גאווה ישראלית: סטארט-אפ המד-טק הישראלי Nanose Medical זכה במקום הראשון לחדשנות בתחום הבריאות בכנס MEDICA היוקרתי

    קרא עוד

    ענקית הפינטק INTUIT חתמה על עסקה של יותר מ-100 מיליון דולר עם OpenAI: מוצרי החברה יפעלו בתוך ChatGPT

    קרא עוד

    רדט חתמה על הסכם לייצוג והפצת כלל הפתרונות של  יצרנית ציוד הבדיקה והאנליזה Tektronix

    קרא עוד

    קרן מכבי משדרגת את שירותי הרווחה לאוכלוסיות מוחלשות עם מערכת CRM מתקדמת מבית אברא

    קרא עוד

    לעשות לייק ולגנוב את האשראי -ESET  מזהירה מפני הונאות פיננסיות מבוססות AI ברשתות החברתיות

    קרא עוד

    NVIDIA מרחיבה את מרכז הפיתוח בבאר שבע פי שלושה ותגייס מאות עובדים בדרום

    קרא עוד

    החדר שומע אותך טוב יותר- הכירו את HP Poly Studio A2

    קרא עוד

    חביבת הקהל – זום מככבת בדו״ח גרטנר לשנת 2025

    קרא עוד

    מדוע ענקית האינטגרציה נרכשה ומה זה אומר על התחום כולו?

    קרא עוד

    כך תהפכו את חדרי הישיבות לחכמים, פשוטים ויעילים יותר עם המסכים של סמסונג

    קרא עוד

    Humly משדרגת את סביבת העבודה: מוסיפה תמיכה חכמה בחיישנים ויכולות אנליטיקה מתקדמות

    קרא עוד

    Philips  משיקה את-  Evnia 25M2N5200U מסך חדש לגיימינג תחרותי

    קרא עוד

    סכנה ברשת: פערי אבטחה מעצימים את סכנות הסייבר המאיימות על רשתות דור 5

    קרא עוד

    HPE מציגה הרחבה לפתרון ניהול הרשת וענן פרטי וירטואלי חדש 

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד

    התוצאות הכספיות של אברא בשנת 24 התפרסמו והן.. 

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.