השדרוג בוצע על מנת להתמודד עם הגידול באיומים על גופי בריאות, סכנת מתקפות הכופר ותשתיות ה- IT החדשות של בית החולים 

נתן דיסלדורף לניאדו. צילום יחצ

חברת הראל טכנולוגיות השלימה פרוייקט לשדרוג מערך הגיבוי והתאוששות מאסון (DR) בבית החולים לניאדו באמצעות פתרונות הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון של קומוולט. מערך הגיבוי של קומוולט ישמש להגנה על הנתונים השמורים בתשתית ה- IT של בית החולים. פרויקט השדרוג בוצע עקב התיישנות מערכות הגיבוי שפעלו עד כה, אשר התקשו לתמוך בתשתיות חדשות של בית החולים. 

עם יישום פתרונות הגנת הנתונים של קומוולט השיג בית החולים שיפור ניכר בממשק הניהול שהפך כיום לקל ונוח. המערכת מספקת תכונות מתקדמות כמו: יכולת איתור מתקפות ואיתור אנומליות, תמיכה בתשתיות אחסון Active Active, אשר הוכנסו לאחרונה לשימוש בבית החולים, חלונות גיבוי קצרים בהרבה, יכולות שחזור מתקדמות עם אפשרות שחזור ברמת הפריט הבודד, אינדקסים לשחזור המידע והתממשקות לגיבוי נתונים בענן, אשר צפוי לשמש את בית החולים לגיבוי נתונים שישולבו בעתיד בענן הממשלתי – נימבוס. כמו כן, המערכת מסוגלת לבצע גיבוי ושחזור בהיקפים גדולים של מידע המגיע ממערכות שונות ביציבות גבוהה ומהירות רבה, כל זאת מבלי להפריע לפעילותן של שאר המערכות. היקף הפרוייקט מוערך במאות אלפי שקלים. 

לדברי נתן דיסלדורף, מנהל מערכות מידע ראשי של בי"ח לניאדו, "עקב הגידול בסיכונים הפוטנציאליים על בתי חולים בישראל ובעולם ועקב היותן של מערכות המידע בבית החולים קריטיות לתפקוד בית החולים, קיבלנו החלטה להחליף את מערכות הגיבוי הקודמות שהיו בבית החולים לפתרון מתקדם, המתאים לצרכים של מוסד רפואי כיום. פתרון הגנת הנתונים של קומוולט מספק לנו גם ממשק ניהול נוח עם פונקציונליות רבה בהגנת הנתונים, הגיבוי והשחזור ויכולות מתקדמות להגנה מפני מתקפות כופר. חיפשנו מערכת שתהיה בעלת ביצועים גבוהים הן בגיבוי הנתונים, הן בזמני חלונות הגיבוי והן בשחזור מהיר של הנתונים במקרה הצורך. נדרשנו למערכת שתתמוך בתשתיות Active Active אליהן עברנו לאחרונה והפתרון הקודם לא תמך בהן ולבסוף בחרנו מערכת שתוכל לגבות את הנתונים שנשמור בעתיד בענן נימבוס".

דיסלדורף הוסיף ואמר: "הפרוייקט בוצע על ידי חברת הראל טכנולוגיות אותה אנו מכירים כחברה אמינה, מקצועית, שותף אמיתי לכל ההתלבטויות לאורך הדרך שעליה אנו יכולים לסמוך בביטחון". 

לדברי אבינועם צ'פלאוי, מנהל מחלקת הפריסייל בחברת הראל טכנולוגיות מידע: "בית החולים לניאדו הבין שמערכות הגיבוי הקיימות מיושנות ולא תומכות בתשתיות הקיימות וקיבל החלטה לשדרג את המערכת למערכת אחודה, נוחה לתפעול ועתירת פונקציות בתחום הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון. כיום ניתן לומר כי מערך ה- IT בבית החולים יכול להיות שקט יותר". 

מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי בקומוולט ישראל, אומרת: "  גופי בריאות רבים בוחרים בפתרונות קומוולט. זהו כנראה הסקטור שבו ההגנה על הנתונים היא קריטית מאוד וללא פשרות ואנו גאים שגופים בסקטור זה בוחרים בנו. אנחנו עדים לעלייה חדה במתקפות כופרה בשנים האחרונות, רבות מהם בגופי בריאות. תקלות או מתקפות על גופי בריאות אינם שאלה של האם זה יקרה, אלא מתי זה יקרה וחשוב שכל גוף בריאות יהיה ערוך ומוכן לכל תרחיש ויוכל לחזור לשגרה במהירות הרבה ביותר, כפי שמערכות קומוולט מאפשרות הלכה למעשה

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG