Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שני, דצמבר 1
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית השאירו מקום לאירועים הוירטואליים
    דיעות

    השאירו מקום לאירועים הוירטואליים

    אביעד כהןBy אביעד כהן15 בינואר 2023Updated:19 במרץ 2023אין תגובות1 Min Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    בתשובה לשאלה 'מה הדבר החשוב ביותר בעיניך בכנסים ואירועים', נשמע כמעט תמיד את המילה 'נטוורקינג'. גם בעידן בו אירועי און ליין פיזיים והיברידיים, נושא הנטוורקינג נותר משמעותי בעיני המשתתפים והמארגנים כאחד.

    Freepik premium

    רגש מוכח מחקרית

    חברת זום ערכה בוקר נרחב בקרב 150 חברות המתמחות בארגון אירועים בו אושש הצורך בנטוורקינג, ונערכה בהתאם עם פיצ'ר מיוחד בו ניתן להשתמש בזמן אירועים וירטואליים בפלטפורמה שלה. אותו פיצ'ר מאפשר למשתתפים להיערך לאירוע כאילו היה אירוע פיזי: להירשם ולהעלות תמונת פרופיל, לצפות בפרופיל משתתפים אחרים שנרשמו ואף ליצור קשר עם משתתפים אחרים שנרשמו. גם בזמן האירוע עצמו ניתן לשלוח למשתתפים בקשת חיבור ולהרחיב את מעגל ההיכרות.

    הרבה יותר מפיצ'ר

    המטרה של זום היא ליצור חוויה הדומה כמה שיותר לאירוע פיזי ולאפשר את מה שרובנו רוצים והוא יצירת מגע אישי עם משתתפים נוספים, לשתף חוויות, לשאול ולהרחיב ידע והשיפור לתחום ה-Event בצורת נטוורקינג בהחלט תורם להצלחת האירוע ותחושת האינטראקציה.

    בהסתכלות רחבה על עתיד העבודה, הפיצ'ר הזה הוא הרבה יותר מאשר פיצ'ר בהיבט של כוללנות (inclusive) מאחר והוא מאפשר לצופים בקהל לדבר זה עם זה ואף להישאר בקשר בתום האירוע. כלומר – לכל אחד יש קול והוא יכול להישמע. יהיה נחמד לראות פיתוחים נוספים מסוג זה המאפשרים עבודה וחוויות בהן כולנו יכולים להיות חלק מעתיד יצרני הרבה יותר.

     

     

     

     
    NETWORKING
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleענף השיווק היה צריך אפליקציה כזאת כבר מזמן
    Next Article כלי חדש נולד – סוני מעודדת חופש יצירתי
    אביעד כהן

    מאמרים אחרונים

    האם הארגון שלכם מוכן לקונברגנציה?

    קרא עוד

    "דאגו לוודא שאתם מכוסים" – אתגרי SMB המשתמשים ב IT חיצוני

    קרא עוד

    כשמציגים חדשנות אנשים רוצים לשמוע – חטיבת המולטימדיה של בינת ממריאה

    קרא עוד

    שיפסיקו לסובב אתכם – הנה מה שחשוב כשמחליטים על מצלמת PTZ

    קרא עוד

    "מובילים טכנולוגית אבל לא שוכחים את הליבה",  כך אקסטרון ממשיכה להוביל את תחום ה-ProAV גם בעידן של שינוי מתמיד

    קרא עוד

    מחקר של ג'אברה מראה עד כמה טכנולוגיה ישנה מגבילה אותנו

    קרא עוד

    תודו לנו אחר כך. הכירו את Time OS – בוט AI לשיחות קונפרנס (גם) בעברית !

    קרא עוד

    עובדים עלינו – כך דור ה-Z מצליח ליצור 'מסך עשן' במשרד

    קרא עוד

    פתרון אחד – חוויות (אודיו) רבות

    קרא עוד

    עיצוב העתיד באמצעות חדשנות במוצרים

    קרא עוד

    כיצד Microsoft’s Device Ecosystem Platform עשויה להשפיע על עולם הקולבורציה?

    קרא עוד

    כיצד פורמט ה-USB-C עשוי לפתור את נקודות התורפה של BYOD

    קרא עוד

    תרגום בעולם של בינה מלאכותית

    קרא עוד

    אולי די כבר להיות ישראלים?

    קרא עוד

    ה Blind Spots שאתם חייבים לראות בדרך לחוויה מקסימלית בחדרי הועידה 

    קרא עוד

    אזורית על כל הארגון – חמש שאלות לפני המפגש עם הבינה המלאכותית

    קרא עוד

    מהן המגמות העדכניות בעולם ה-Red Hat OpenShift והקוברנטיס?

    קרא עוד

    מערכות היחסים בין חברות ההפצה לחברות האינטגרציה משתנות, מדוע ולאן מכאן? 

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.