Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית מפחיתה קרינה ברכבים היברידיים, פלאג אין וחשמליים
    רכב

    מפחיתה קרינה ברכבים היברידיים, פלאג אין וחשמליים

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER10 בנובמבר 2024אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    טויוטה קאמרי היברידית במהלך בדיקה במעבדה | צילום: יח"צ

    בנוסף, החברה הציגה את רשימת הרכבים ההיברידיים והחשמליים התומכים רשמית במערכת לסינון הקרינה, שאותה השיקה לאחרונה כפתרון המפחית בצורה אקטיבית קרינה ברכבים חשמליים והיברידיים בכ- 80%-90% 

    חברת הסטארט-אפ "סייפפילדס טכנולוגיות" (SafeFields Technologies Ltd) הישראלית שהכריזה על פתרון ייחודי ופורץ דרך, המפחית בצורה אקטיבית את הקרינה הנוצרת ברכבים חשמליים והיברידיים בשיעור של 80%-90%, מתחילה בימים אלו בהתקנות ראשונות של המערכת ברכבי הלקוחות שרכשו את המערכת במחיר היכרות מופחת. 

    מדובר בלקוחות ראשונים שייהנו בימים הקרובים מנסיעה ברכב היברידי עם הפחתה משמעותית של קרינה, המגיעה ברכבים חשמליים והיברידיים לעשרות מיליגאוס (החשיפה המומלצת היא עד 4 מיליגאוס בממוצע ביממה), ומספר ההתקנות ילך ויגדל בשבועות הקרובים. המערכת והמוצר של החברה מתאימים לרכבים חשמליים והיברידיים מסוגים שונים – פלאג אין, היברידי מסורתי ומיילד הייבריד (כולל סוללת V48). 

    רשימת הרכבים ההיברידיים ורכבי הפלאג-אין בהם תומך כיום בצורה מלאה הפתרון של  Safefields: זיקר 001, יונדאי איוניק היברידית, יונדאי סונטה היברידית, יונדאי קונה היברידית, קיה נירו היברידית, סוזוקי סוויפט מיילד היבריד, טויוטה קאמרי, טויוטה RAV4 החדשה, וולוו XC90 פלאג אין, לקסוס ES, לקסוס IS, פורשה פאנאמרה פלאג אין, ב.מ.וו 530e פלאג אין, ב.מ.וו  X5 xDrive45e פלאג אין. 

    רכבים חשמליים ורכבים נוספים יצטרפו לרשימה בזמן הקרוב, כמו BYD ATTO3, ג'ילי גיאומטרי C וטסלה מודל 3. בנוסף, בימים אלו נמצאים במעבדות SafeFields כלי רכב מסוגים שונים לצורך בדיקת עוצמת הקרינה, בחינה והתאמה של המערכת להפחתת הקרינה, כך שלקראת שנת 2025 צפויים להצטרף לרשימה דגמים נוספים של כלי רכב היברידיים וחשמליים לצד מרכזי התקנות נוספים ברחבי הארץ. 

    במהלך השנה הבאה החברה צפויה להתחיל בשיווק ובהתקנות של המערכת בכלי רכב במדינות נוספות. במקביל פועלת החברה ברחבי העולם ליצירת שיתופי פעולה עם יצרניות רכב לשילוב הפתרון כחלק אינטגרלי ברכבים חשמליים והיברידיים כבר בשלב התכנון והפיתוח ושילובו כחלק מפס הייצור. 

    הפתרון להפחתת הקרינה של SafeFields מתבסס על עקרון ה"ביטול אקטיבי", בצורה הדומה לעקרון הפועל באוזניות מבטלות רעשים (ANC). הביטול האקטיבי מתבסס על זיהוי הקרינה ויצירת שדה "הפוך" ומנוגד לשדה הנפלט, ובכך השדות מתבטלים זה אחרי זה כמעט לחלוטין בחלל הנוסעים. יצירת השדה ההפוך נעשית ע"י כרטיס אלקטרוני מהיר ומתוחכם, וחברת SafeFields הגישה עד כה מספר פטנטים בארץ ובעולם.

    לפני, במהלך ואחרי התקנה. תמונה - יח"צ

    המערכת מתחברת רק למקור המתח הנמוך ברכב (12V, בדומה למצלמת רכב, מערכות אזעקה וכו'), היא צורכת הספק נמוך מאוד (עשרות וואט) ואינה פוגעת בביצועי הרכב וחווית הנהיגה. כחלק ממבצע ההיכרות, עלות המערכת כולל התקנה עומדת על 2,966 ₪ כולל מע"מ (מחיר מחירון 4,563 ₪).

    החשיפות המרביות לקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים עשויות להגיע בכלי רכב מסוימים לעשרות מיליגאוס ולעיתים למאות מיליגאוס, זאת לעומת הערך המומלץ בישראל של חשיפה של מתחת ל-4 מיליגאוס בממוצע ביממה. רמות הקרינה הגבוהות יותר נמדדות ברוב הדגמים במושבי הרכב האחוריים. הפתרון של SafeFields הוא הראשון מסוגו בעולם המאפשר את יישום "עקרון הזהירות המונעת", עליו ממליץ ארגון הבריאות העולמי (WHO). 

    SafeFields
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleחשוב להפנים – היא תעשה הכל יותר טוב מאיתנו
    Next Article LG חושפת חזון לעתיד: צמיחה ב-B2B עם דגש על שילוט דיגיטלי ומוניטורים רפואיים
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    תא הרכב של העתיד: LG חושפת פתרון AI חדשני לחיישני רכב בתערוכת CES 2025

    קרא עוד

    חברת LG מקבלת אישור מתקדם לבטיחות סייבר לרכבים

    קרא עוד

    חברת הסטארט אפ הישראלית SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים

    קרא עוד

     3DEXPERIENCE  בתהליכי הייצור של כל רכבי היוקרה של יגואר-לנדרובר

    קרא עוד

    נוהגים ב KIA? אם כן הרווחתם גם את LG

    קרא עוד

    פתרון HARMAN Ready Care שפותח בישראל זכה בפרס החדשנות של Fast Company

    קרא עוד

    סקר- מחצית הרוכשים מתלוננים על פתרון המולטימדיה ברכב. רוצים את מה שיש בטלפון החכם

    קרא עוד

    קוואטרו 2.0 – Harman, סיסקו ופולקסווגן יטמיעו Webex במכוניות אאודי

    קרא עוד

    לחוויה הוליסטית בתא הנהג דרושים סטאראפים ישראליים

    קרא עוד

    מאחרים? אם אתם נוהגים על Mercedes E-class תוכלו להתחיל פגישת זום מהדרך

    קרא עוד

    מתכננים לקנות רכב? בדגמים נבחרים של אודי יהיה לכם טיקטוק, וובקס וספוטיפיי "אינסייד" כבר ביולי הקרוב

    קרא עוד

    מגדלים במקום מוסכים? המוסכניק עולה לענן

    קרא עוד

    הטכנולוגיה הישראלית ש׳תפריע׳ לנהגים להירדם על ההגה

    קרא עוד

    מגיעים בטוח ליעד- ראיון מיוחד עם נטע למפרט, מנכ"ל אניגמטוס, לרגל שיתוף הפעולה עם פוינטר

    קרא עוד

    Elektros תשתף פעולה עם AI Venturetech לשילוב טכנולוגיית רכב חשמלי חכמות

    קרא עוד

    "התקן הבינלאומי WP.29 ישנה מהותית את תעשיית הרכב"

    קרא עוד

    HARMAN: אנו בדרך למציאות בה מכוניות מקושרות

    קרא עוד

    מפתחים באנדרואיד? HARMAN משיקה 'האב' ייעודי בשבילכם

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.