Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שישי, דצמבר 5
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית לא מפסיק לצמוח – העולם מאמץ את השילוט הדיגיטלי
    שילוט דיגיטלי

    לא מפסיק לצמוח – העולם מאמץ את השילוט הדיגיטלי

    דותן שובלBy דותן שובל30 באפריל 2024Updated:30 באפריל 2024אין תגובות3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email
    אנטוניה המברגר (פרטי)

    "כל פתרון שילוט דיגיטלי, בין אם בסביבה ארגונית ובין אם מחוץ לבית, חייב להציג תוכן מושך ומרתק אם הוא מתוכנן להשיג 'קריאה לפעולה'. האתגר המרכזי בייצור תוכן כזה הוא להגדיר ולשתול מסר אשר יעביר רגש רלוונטי לצופה", אומרת אנטוניה המברגר, עורכת ב – invidis , מוציאה לאור המתמחית בתחום השילוט הדיגיטלי בו היא גם מספקת נתוני שוק.  

     

    העוצמה ההולכת וגוברת של תחום השילוט הדיגיטלי מספקת קרקע רחבה ליצירתיות, אבל חשוב לזכור – היצירה עצמה תלויה בעומק ההיכרות והשליטה של צוותי הקריאטיב גם בטכנולוגיות המאפשרות לדייק את העברת המסר לקהלי המטרה ב"וייב" שהם נמצאים ובכך לשפר את תוצאות הפרמטר – 'קריאה לפעולה'.  

    בישראל המאתגרת (והמאותגרת בתקופה האחרונה), הבנת כל חלקי הפאזל במטרה להשיג את הערך המקסימלי טעונת שיפור ולכן פניתי לאנטוניה במטרה ללמוד איך רואים את זה בגרמניה.  

    המברגר: "השילוט הדיגיטלי הופך עוצמתי כאשר המסר מותאם לסביבה הגיאוגרפית של אמצעי התצוגה בו הוא מוצג. הדוגמא הפשוטה ביותר תהיה הצגת מסר/מבצע של סופרמרקט קרוב הפונה ישירות לאנשים המתגוררים באזור". אני מנסה להיזכר לאילו תכנים נחשפתי בעצמי לאחרונה בשילוט דיגיטלי מקומי ועולים לי פרויקטי נדל"ן (לא בהכרח בסביבת השלט), נייק ואדידס, אפל, בנקים וביטוח. למעשה הרבה פחות שילוט הפונה לקהל בניסיון להכניס אותו לחנות קרובה. אולי זה קורה בגלל שגודל האזור ביחס להשקעה חסר תוחלת בחלקים נרחבים בישראל, אולי מסיבות אחרות, אבל גם בלי אותן פרסומות אזוריות שלטי החוצות הדיגיטליים מתרבים לאור ההיכרות של המפרסמים עם יתרונותיהם, המברגר: "בין יתרונותיו הרבים של השילוט הדיגיטלי מול שילוט שאינו דיגיטלי, קיימת כמובן האפשרות לשפר ולהדק את המסר בהתאם לפרמטרים שונים. זה יכול להיות בחינת המסרים (AB testing), התאמה לשעות היום ואופי התנועה הרלוונטי ואפילו הוספת אלמנטים בזמן אמת. יצרנית הרכבים ב.מ.וו, למשל, השיקה לאחרונה קמפיין מגניב בגרמניה שהציג קריאייטיבים שהותאמו למצב התנועה. המסרים השתנו כאשר התנועה זרמה, זזה לאט יחסית או שהכביש היה פקוק לחלוטין". 

    חובבת קיבוקסינג - אנטוניה המברגר (פרטי)

    שילוט מוצלח - הצגה יעילה של המסר

    המברגר: "התאמה אישית (פרסונליזציה) של המסרים על גבי השילוט הדיגיטלי היא מגמה ההולכת ומתעצמת, במיוחד במדיה הקמעונאית אשר עושה שימוש במינו ובגילו של האדם העומד מול המסך להשגת היעילות המרבית מהמדיה. 

    שילוט דיגיטלי הוא עדיין שילוט, כלומר הטכנולוגיה משמשת כאמצעי להשגת המטרה המרכזית שהיא הצגה יעילה של המסר. עם זאת, הדבר אינו מפחית מחשיבותה של הטכנולוגיה; במטרה להשיג את המרב עלינו ליישם אקוסיסטם מתוחכם הכולל חומרה ותוכנה, באמצעותם נוכל להעביר את המסר באופן הקריאטיבי שתוכנן וכמובן ליהנות מהיתרונות שהדיגיטל מביא איתו כמו הצגת מידע בזמן אמת. 

    הפתרון האידיאלי הוא שילוב (אינטגרציה) של מערכת השילוט הדיגיטלי באקוסיסטם רחב יותר המאפשר חיבור של כל הערוצים הדיגיטליים של המפעיל. דוגמה מאוד מתוחכמת היא נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם, שבו יש מערכת למידת מכונה המוזנת על ידי נתונים ממצלמות הפזורות מסביב. המערכת מחוברת ל-CMS של השילוט הדיגיטלי שמפעיל את המסכים בקרוסלות המטען וזה מאפשר להם לגלות לנוסעים מתי המזוודות שלהם אמורות להגיע למסוע". גאוני לא?! 

    שילוט דיגיטלי
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleישירות מה Apple Watch – הכירו את היכולות החדשות של Webex
    Next Article לראשונה- נקודות גישה Wi-Fi 7 עם הקיבולת הרחבה ביותר ואבטחה משופרת עבור התקני IoT
    דותן שובל

    מאמרים אחרונים

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    ‏פתרונות מתקדמים לתחום הפרסום המסחרי של LG הוצגו ב ISE בברצלונה

    קרא עוד

    מהפיכה בתחום השילוט הדיגיטלי? Poppulo ו Amazon בשיתוף פעולה מעניין

    קרא עוד

    סמסונג מציעה לכם את מערכת הניהול לשילוט דיגיטלי VXT לחודשיים בחינם

    קרא עוד

    לא רק חומרה – כיצד SuperSign של LG עוזרת לכם לנהל את השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    תווית מחיר אלקטרונית – המהפכה שתשנה את פני ענף הקמעונאות 

    קרא עוד

    האם זהו המסך הגדול ביותר במזרח התיכון?

    קרא עוד

    האם ה- VXT של סמסונג הוא All-In-One שיחולל מהפיכה בתחום השילוט הדיגיטלי? 

    קרא עוד

    בשילוט דיגיטלי כל פיקסל קובע! סדרת ה Magnit של LG מקבלת תוסף Micro Led

    קרא עוד

    תימן, קפה ושילוט דיגיטלי נפגשו באמריקה…

    קרא עוד

    LG מציגה מסך שילוט דיגיטלי המתפקד כחלון ראווה ענקי

    קרא עוד

    למה דווקא ה DSOS של SpinetiX עבור השילוט הדיגיטלי שלכם?

    קרא עוד

    דיגיטלי ומדויק – ראיון מיוחד לקראת אירוע השילוט הדיגיטלי המוביל

    קרא עוד

    ה 58:9 של LG משנה את כללי התצוגה

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.