
תעשיית השילוט הדיגיטלי עוברת תמורות מרשימות. מסכים "מחכימים" המזהים מי עומד מולם, בינה מלאכותית היוצרת תוכן ממותג בשניות ותצוגות שהופכות להיות כמעט כמו פלטפורמות רשתות חברתיות בחיים האמיתיים. קבלו כמה נתונים מעניינים על התחום
המספרים מדברים בעד עצמם
השוק העולמי של השילוט הדיגיטלי צפוי לדגדג את ה 30 מיליארד השנה, עם צמיחה שנתית של 10.2%. זה לא מפתיע כשמבינים כיצד המדיום הזה הופך להיות הכי יעיל לתקשורת עם לקוחות בעידן שבו כולם מתעייפים מעודף מידע.
בינה מלאכותית כובשת את המסכים
האמת? 2024 הייתה השנה הפורצת דרך של הבינה המלאכותית ו-2025 לוקחת את זה עוד צעד קדימה. 45% מהאוכלוסייה האמריקאית כבר משתמשת בבינה מלאכותית גנרטיבית ו76% מהמשווקים משתמשים בה ליצירת תוכן בסיסי. (יש להניח שעד שתפורסם הכתבה האחוזים אף יעלו) במילים פשוטות- כל מי שמנהל מסכי שילוט יכול עכשיו ליצור תוכן בשניות. רוצים פרסומת לקפה? תכתבו בצ'אט מה אתם רוצים ותקבלו וידאו מוכן. זה כבר לא עתיד זה קורה ממש עכשיו.
היפר-פרסונליזציה: כשהמסך מכיר אותך
הטרנד הבא משנה את כל המשחק. 76% מהצרכנים אומרים שפרסונליזציה גורמת להם לקנות יותר ו-78% אומרים שהיא גורמת להם לחזור לקנות שוב.
איך זה נראה בפועל? תארו לעצמכם:
בקניון: המסך מזהה שאתם לקוח VIP ומציג לכם הנחות מיוחדות
במלון: המסך באולם מקבל את פניכם בשם
במסעדה: התפריט משתנה בזמן אמת לפי מה שאתם בדרך כלל אוהבים
בבית החולים: המסך בחדר ההמתנה מציג עצות בריאות שרלוונטיות דווקא לכם
זה לא סרט מדע בדיוני, זה המציאות של 2025.
וידאו מנצח: מדוע תמונות כבר לא מספיקות
הזמן שבו אנשים נטו עמוד מול שלט סטטי כבר חלף. עכשיו המסכים צריכים "לתפוס" אותם תוך שניות ולגרום להם להישאר. וידאו פשוט עושה את זה טוב יותר:
זמן שהייה ארוך יותר מול המסך
חיבור רגשי חזק יותר
חוויה מרתקת שבאמת עוצרת אנשים ברגע
החלק הכי מעניין? איכות הוידאו שאנחנו יכולים לייצר היום בבינה מלאכותית מאפשרת לכל עסק, גם קטן, להתחרות עם הגדולים.
המסכים הופכים לרשתות חברתיות של החיים האמיתיים
רק 31% מהאנשים אומרים שפרסומות ברשתות חברתיות תופסות את תשומת ליבם. הדור הצעיר עובר לאינסטגרם וטיקטוק, אבל גם שם זה נהיה יותר אינטימי ופחות מסחרי. אז איפה מותגים יכולים להגיע ללקוחות שלהם? במסכי השילוט הדיגיטלי. העסקים מתחילים ליצור חוויות שנראות כמו אינסטגרם וטיקטוק אבל בחנות, במסעדה, במלון.
זה יוצר מצב מעניין: מצד אחד יש חוויית קנייה מרתקת, ומצד שני זה מעודד אנשים לפרסם את החוויה שלהם ברשתות. כולם מרוויחים.
הטכנולוגיה שמניעה את המהפכה
מאחורי הקלעים יש עוד כמה דברים מעניינים שקורים:
פתרונות הענן משתלטים על השוק. מדוע? כי זה מאפשר לנהל מסכים מכל מקום בעולם, לעדכן תוכן בזמן אמת, ולהתאמה אישית לכל מיקום.
מסכי 4K ו-8K כבר לא מותרות אלא הופכים לסטנדרט. כשאתם עוברים ליד מסך כזה, אתם פשוט נעצרים.
אבטחת מידע הופכת להיות קריטית יותר. עם כל המידע האישי שהמסכים עכשיו אוספים ומעבדים, חברות צריכות להשקיע בהגנות מתקדמות.