עבור עובדי חברות התעופה, אותם אנחנו פוגשים בימים כתיקונם מאורגנים ומסודרים לקראתנו, מתחם העבודה הוא כמעט בית שני. עובדי KLM ההולנדית זכו לשדרוג מערך השילוט הדיגיטלי ברמה שלא ניתנת לחיבור בין ה"לפני" ל"אחרי". הכל בשביל להיות מוכנים טוב יותר לטיסה הבאה

KLM, חברת התעופה הלאומית של הולנד, היא מהוותיקות בענף בעולם. LG סייעה לה לשפץ את מתחם הצוות בשדה התעופה סכיפהול שבאמסטרדם. 

מהו מתחם העובדים ולמה בכלל הוא זקוק למתיחת פנים?

מתחם הצוות בנמלי התעופה מהווה מעין בית שני לעובדים, במיוחד בעבודה הדורשת שעות שאינן רגילות או קבועות. 

ב-KLM  ישנם יותר מ-9,000 עובדים ולכן גיבוש הצוות הזמני לטיסה הנוכחית בחדרי התדרוכים (תהליך של 20 דקות) היא אחת המשימות החשובות ביותר. בזכות התדריך מבטיחים ב-KLM  שהצוות יוכל לעבוד בצורה הטובה ביותר ושניתן יהיה למנוע טעויות ולטפל במקרים דחופים שלעיתים "נגררו" עוד מהמשמרת הקודמת (לדוגמה, בעיה עם אחת ההזמנות לבית מלון דרך החברה). במעמד התדריך שוברים חברי הצוות את הקרח ומכירים מעט טוב יותר אחד את השני לקראת אותה משימה. 

 

אילו שינויים בדיוק ביצעו LG וצוות ה-IT של KLM?

אחרי כל ההקדמה הזו, קל יותר להבין מדוע כדי לספק את התוצאה האפקטיבית ביותר, LG החליטה להתמקד בחדרי התדרוכים ומסלולי ההליכה שמובילים מאזור לאזור במתחם. בעוד חלק מהמסכים מציגים נתונים חשובים כמו מספרי טיסות וזמני התדרוכים (שדומים מאוד לאלו שאנחנו רואים בעצמנו כמעט בכל פינה בנמל), האחרים נועדו לשרת את האווירה הנכונה ולתת לעובדים את הבוסט הנוסף שהם זקוקים לו בשביל לקבל את האנרגיה והמוטיבציה הנדרשות.

מה עושים? באמצעות מערכת הניהול החכמה, ניתן להציג תמונות בפורמטים שונים על פי תצורת המסך. כך למשל, בחדרי הישיבות או המנוחה מעבירים את המסרים על גבי מסכים סטנדרטיים כאשר על העמודים המחברים בין האזורים השונים פוזרו מסכים מלבניים וצרים. 

מבין יתר הסיבות לבחירה ב-LG צוות ה-IT של KLM מציין לטובה את האחריות הנרחבת של LG לשלוש שנים (כן, מסתבר שגם בסקטור העסקי זה לא דבר של מה בכך…) ובעיקר את שיתוף הפעולה המוצלח.

תמונה ראשית –  יוטיוב LG

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG