Close Menu
AVmaster מגזין המולטימדיה
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    • הרשמה לדיוור
    • אודות
    • צור קשר
    • מדיניות פרטיות
    • הצהרת נגישות
    • תקנון האתר
    יום שלישי, דצמבר 2
    Facebook X (Twitter) Instagram YouTube LinkedIn
    AVmaster מגזין המולטימדיהAVmaster מגזין המולטימדיה
    • דף הבית
    • יודעים יותר
    • חדשות
    • עתיד העבודה
    • ProAv
    • AVerticals
    • דיגיטל
    • IT
    • תצוגה
    • אירועים
    • פתרונות
    • סיפורי לקוח
    AVmaster מגזין המולטימדיה
    > בית LG מציגה את החזון שלה – להיות חברת פלטפורמת מדיה ובידור
    תצוגה

    LG מציגה את החזון שלה – להיות חברת פלטפורמת מדיה ובידור

    מערכת AVMASTERBy מערכת AVMASTER20 בספטמבר 2023אין תגובות4 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    LG עומדת לבצע השקעה משמעותית של טריליון וון דרום קוריאני ב-webOS בחמש השנים הקרובות על מנת לספק יותר תוכן ושירותים העונים על סגנונות החיים וההעדפות המגוונים של הצרכנים

    תמונה LG

    LG שיתפה בצעד הראשון שלה בדרך להפוך לחברת פלטפורמת מדיה ובידור. זוהי תוספת עסקית שתעשיר את חיי הלקוחות על ידי אספקת שירותים מגוונים ואוסף ייחודי של תוכן שנאספו במוצרים, כולל טלוויזיות LG OLED ו-LG QNED . החברה שיתפה את הכיוון והאסטרטגיה החדשים שלה באירוע webOS Partner Summit 2023, שנערך בפארק המדע LG בסיאול, דרום קוריאה, בהשתתפות יצרני תוכן, ספקים, מפתחים ואנשי תעשייה מיותר מ-30 מדינות. 

    האירוע webOS Partner Summit 2023 , הראשון מסוגו, הוא הפורום המושלם עבור LG לחלוק את החזון החדש שלה ואת פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS המתפתחת והמתרחבת. 

    webOS היא אחת מפלטפורמות הטלוויזיה החכמה הנפוצות ביותר בעולם, מאז השקתה בשנת 2014. מעבר ל-200 מיליון טלוויזיות LG ברחבי העולם, webOS תומכת כעת במספר מותגי טלוויזיה של צד שלישי בשווקים רבים. בהמשך, LG מתכננת להרחיב את webOS לחברות טלוויזיה נוספות ולהרחיב את הפלטפורמה לקטגוריות מוצרים אחרות. תוך 3 שנים, LG מצפה שיהיו לה מעל 300 מיליון מכשירים המופעלים על ידי webOS. 

    כדי לספק את הנוחות המיטבית ואת המערכת ההפעלה הרחבה של webOS לבסיס לקוחות רחב יותר, LG כבר יישמה את פלטפורמת webOS שלה במגוון קטגוריות, כולל מקרנים, שילוט דיגיטלי ומערכות בידור ובידור ברכב. 

    בנוסף, מספר המותגים השונים שאימצו את webOS Hub גדל מ-20 רק לפני שנתיים ליותר מ-300 כיום. במהלך תקופה זו, webOS Hub עברה שדרוגים משמעותיים כאשר מגוון התוכן המוצע התרחב וכולל משחקי ענן ושירותי OTT, ותכונות חדשות שהגיעו כדי לשפר את הנוחות ואת חוויית המשתמש הכוללת. בנוסף, כמה ממותגי הטלוויזיה השותפים של LG הציגו כעת טלוויזיות OLED משלהם המופעלות באמצעות webOS Hub. 

    LG עומדת לבצע השקעה משמעותית של טריליון וון דרום קוריאני ב-webOS בחמש השנים הקרובות על מנת לספק יותר תוכן ושירותים העונים על סגנונות החיים וההעדפות המגוונים של הצרכנים. LG מאמינה שהיא תשדרג עוד יותר את חוויית המשתמש של webOS ע"י הגברת התחרותיות שלה בתוכן ובשירותים. 

    ההשקעה האסטרטגית של LG תתמקד בהרחבת מגוון התוכן הזמין דרך פלטפורמת webOS, הגברת השימושיות על ידי חדשנות UI ו- UX, וחיזוק שותפויות עם חברות הפקת תוכן בקנה מידה עולמי. עד כה, LG עבדה עם שותפיה כדי להביא טכנולוגיות חדשות לפלטפורמה, עבור גיימרים, אוהדי ספורט או משתמשי דור Z. כזה הוא השילוב של Sye, טכנולוגיית פריים וידאו עם השהיה נמוכה שתועיל ללקוחות LG שצופים בספורט לצפות בשידור חי. טלוויזיות LG מספקות סטרימינג HDR של נטפליקס ובדיוק פתחו את גרסת הבטא למשחקי נטפליקס בטלוויזיה, ועם השקת מסכי הלייף סטייל לדור ה-Z, החברה עבדה עם יוטיוב כדי להפוך את Native Touch UX לזמין עבור האפליקציה בדגמים כמו StanbyME.

     
    תמונה LG

    LG  מחזקת את החדשנות בתחום החיפוש וההמלצות מבוססות הבינה המלאכותית. החברה מתכננת לשלב תכונת ממשק משתמש קולי (VUI) באפליקציות של חברות שותפות, שתאפשר למשתמשי webOS  לשלוט ולנווט בקלות בשירותי תוכן של צד שלישי באמצעות קולם, ותאפשר גילוי תוכן מהיר. 

    גם שימושיות השירות תשתפר. LG Channels 3.0, שירות הסטרימינג החינמי והפרימיום של LG, מתגאה במבחר הולך וגדל של סדרות טלוויזיה ויש לו ממשק משתמש מחודש המאפשר למשתמשים לצפות ביותר אפשרויות תוכן, כולל ערוצים חיים וסרטים, על המסך, מה שמפחית את הצורך לגלול.  הודות לממשק המשתמש החדש, משתמשים יכולים כעת לחקור בקלות מה נמצא בערוצים אחרים מבלי שיצטרכו לעצור או לנווט הרחק ממה שהם צופים בו. 

    LG Channels, זמין ב-27 מדינות ברחבי העולם, מציע כיום מעל 3,000 ערוצים ויש לו מעל 50 מיליון מנויים נכון למרץ 2023. בשנת 2022, מספר המכשירים הייחודיים בהם נעשה שימוש בערוצי LG גדל ב-75 אחוזים, בעוד זמן הצפייה עלה ב-57 אחוזים, ותדירות השימוש זינקה והפכה את השירות לאחת מחמש האפליקציות הנצפות ביותר בפלטפורמת webOS. 

    פלטפורמת webOS מספקת שדרוגים המוסיפים תמיכה בשירותים חדשים, ומביאה עידון לעיצוב ממשק המשתמש (UI) וחוויית המשתמש (UX) בהתבסס על ההבנה העמוקה של LG בלקוחותיה. על מנת שיותר משתמשים יוכלו ליהנות מהגרסה העדכנית ביותר של webOS בטלוויזיות הביתיות שלהם, LG מציעה תמיכה נוחה בשדרוגים ועדכונים של מערכת ההפעלה לטלוויזיה באמצעות שדרוגי פלטפורמה – כולל עבור דגמי טלוויזיה קודמים. 

    כחלק מהאסטרטגיה שלה להרחיב את מערכת ההפעלה הרחבה של פלטפורמת webOS, LG רכשה את חברת ניתוח נתוני הפרסום/תוכן האמריקאית, אלפונסו, בשנת 2021. אלפונסו הקימה חברות בנות בבריטניה וביוון בשנה שעברה, והאיצה את הצמיחה הגלובלית של שירות התוכן שלה. 

    LG משקיעה ביכולות הפיתוח של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה שלה על ידי שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים בדרום קוריאה כדי לטפח את הדור הבא של כישרונות תוכנה, ועל ידי חיזוק מאמציה לאבטח אנשי תוכנה מהשורה הראשונה בכל רחבי העולם. 

    LG מניעה שינוי עם גישה אותנטית הממוקד בלקוח, כפי שהיא מיוצגת על ידי חזון"Sync to You, Open to All" של עסקי הטלוויזיה שלה. החזון מבטא את מטרת החברה לספק חוויות מותאמות אישית התואמות את העדפותיו ואורח חייו של כל לקוח, וליצור מוצרים נגישים לכולם. 

    "LG עומדת להפוך לחברת פלטפורמות  מדיה ובידור שמספקת תוכן ושירותים ייחודיים שישפרו את חיי לקוחותיה", אמר פארק היונג-סיי, נשיא חברת הבידור הביתי של LG, בכנס webOS Partner Summit 2023. "שינוי זה לא היה אפשרי ללא עשור של מנהיגות טלוויזיית OLED של LG והחדשנות הטכנולוגית של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS".

     

    LG
    Follow on Facebook Follow on Instagram Follow on YouTube Follow on LinkedIn
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Articleאיתי אגמון מונה למנהל הפעילות ו-CTO ב-matrix Top-Q
    Next Article יודע חקלאי פיקח
    Avatar photo
    מערכת AVMASTER

    מאמרים אחרונים

    כך השילוט החכם של SpinetiX משנה את פני המפעלים והלוגיסטיקה

    קרא עוד

    ממהפכת הנייר לתצוגות חכמות: סמסונג E-Paper ופלטפורמת VXT מגדירים מחדש את השילוט העסקי

    קרא עוד

    Prime View מציגה את הדור הבא של מסכי ה-110 אינץ’: בהירות של 800 ניט ותמיכה מלאה בעבודה בחללים מוארים

    קרא עוד

    יושבים קרוב? הכירו את הרהיט של EPSON

    קרא עוד

    הפלטפורמה של סמסונג משנה את כללי התצוגה

    קרא עוד

    LG משנה את חוקי המשחק בפרסום דיגיטלי עם פלטפורמת DOOH Ads בענן

    קרא עוד

    עתיד חוויית האירוח על פי פיליפס

    קרא עוד

    Samsung מציגה סדרת מסכים חדשה לשוק המלונאות – HU8000F

    קרא עוד

    תחום השילוט הדיגיטלי לוהט

    קרא עוד

    LG פורצת דרך בחינוך: בינה מלאכותית ומסכים חכמים משנים את הכיתה

    קרא עוד

    הכירו את הפתרונות של ATLONA לתחום השילוט הדיגיטלי

    קרא עוד

    של הביוקר – הכירו את מקרן ה-4K של Sharp

    קרא עוד

    ‎Philips Unite LED All-in-One‎: המסכים שיקפיצו את חוויית התצוגה העסקית לשלב הבא

    קרא עוד

    כך סמסונג והמטס הפכו את Citi Field לחוויית ספורט דיגיטלית פורצת דרך

    קרא עוד

    LG 75XF3P: מסך חוץ עוצמתי במיוחד עם נראות מקסימלית גם באור שמש ישיר

    קרא עוד

    הרמן מציגה מקרן מקצועי וקומפקטי המותאם במיוחד לתנאי חוץ

    קרא עוד

    המקרנים של Barco בחוזה מהסרטים

    קרא עוד

    סדרת המסכים החדשה של סמסונג- מקסימום חינוך מינימום IT

    קרא עוד
    Leave A Reply Cancel Reply

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    שמרו על קשר

    Facebook-f Youtube Linkedin-in Instagram

    AVMASTER

    • הצהרת נגישות
    • צרו קשר
    • אודות
    • מדיניות פרטיות

     

    © 2023 מגזין המולטימדיה
    AV Master

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.